دومین مرحله از مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور بانـوان به میزبانی هیات استان تهران در پیست کراس مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد.

موتوركراس بانوان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این مسابقه از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه (۶ دی) با حضور ۳۰ بانوی موتورسوار برتر استان‌های سراسر کشور ‌شروع شد و شرکت‌کنندگان در کلاس‌های ۶۵ و ۲۵۰ سی سی آماتور و ۱۵۰ و ۲۵۰ سی سی حرفه‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند، در حالی که ۳ نفر از بانوان مقام‌دار رشته کراس به دلیل مصدومیت در این مرحله حضور نداشتند.

در پایان در کلاس ۶۵ سی سی هستی رضایی و بهار عباسی از تهران برسکوهای اول و دوم ایستادند، در کلاس ۲۵۰ سی سی آماتور پریسا حسنی‌دوست از قزوین اول شد و سپیده جباری و محدثه عظیمیانف هر دو از خراسان رضوی سکوهای دوم و سوم را کسب کردند.

در کلاس ۱۵۰ سی سی حرفه‌ای هستی رضایی از تهران، حیدرنژاد از مازندران و مهتاب پلارک از خراسان رضوی به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

در کلاس ۲۵۰ سی سی حرفه‌ای هم فهیمه نعمت‌الهی از اصفهان، مبینا عسگری از قزوین و باران هادی‌زاده از تهران بر سکوهای اول تا سوم ایستادند.

 و در نهایت بر اساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات، تیم استان تهران با ۷۹ امتیاز، استان خراسان رضوی با ۵۳ و اصفهان با ۴۱ امتیاز موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

کد خبر 473822

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha