پایانه تاکسیرانی تهرانپارس که به صورت موقت فعالیت می‌کرد تا یک ماه آینده فعالیت خود را به صورت دائمی آغاز خواهد کرد.

پایانه تاکسیرانی تهرانپارس

همشهری آنلاین/ سارا جعفرزاده: حدود ۳ سال از راه اندازی موقت پایانه تاکسیرانی سه راه تهرانپارس می‌گذرد. این درحالی است که با توجه به موفقیت آمیز بودن این طرح، قرار است این پایانه تاکسیرانی به صورت دائمی به فعالیت خود ادامه دهد.

«حامد میرزابیگی» معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه ۸ در این‌باره گفت:‌«این پایانه تاکسیرانی با مساحتی بالغ بر ۲ هزار متر مربع در سه راه تهرانپارس ایجاد شده که به وسیله نیوجرسی و به روش خشکه چینی فضای این پایانه از معبر جدا شده بود. حالا با توجه به اینکه استقبال مسافران از این پایانه خوب بود تصمیم به دائمی شدن فعالیت این پایانه گرفته شد. »

میرزابیگی به تعداد خطوط تاکسی در این پایانه افزود:‌«۵ خط تاکسی فعال در پایانه تاکسیرانی تهرانپاس داریم. از جمله یک خط به مقصد پردیس و مابقی خط های تاکسی در مسیر  میدان راه آهن، پایانه ثامن الحجج(ع)، پایانه جنوب و ... فعالیت می‌کنند. در حال حاضر طرح آزمایشی این پایانه تاکسیرانی رو به پایان است و قرار است تا ماه آینده فعالیت این پایانه به صورت رسمی و دائمی آغاز شود و به مسافران خدمات ارائه دهد. در حال حاضر  این پایانه مسقف نیست و قرار است با اعتبار سنجی که در سال‌آینده انجام خواهد شد این پایانه به امکانات بیشتری مجهز شود. »

ایجاد پایانه تاکسیرانی تهرانپارس به کاهش بار ترافیک کمک بسیاری کرده است. تاثیر این موضوع تا جایی است که منجر به حذف چراغ راهنمایی سه راه تهرانپارس شده است.

کد خبر 474346

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha