شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶
۰ نفر

بازار تبریز، اراک و اردبیل به مناسبت شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی امروز شنبه ۱۴ دی ماه تعطیل شد.

بازار تبريز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بازار تبریز به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی امروز شنبه ۱۴ دی ماه تعطیل است. بازاریان تبریزی در سوگ از دست دادن سردار جبهه مقاومت، مغازه‌های خود را تعطیل کرده‌اند.

همچنین رییس اتاق اصناف استان مرکزی از تعطیلی بازار تاریخی اراک به مناسبت شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی تا ظهر روز شنبه خبر داد و گفت: بازاریان و اصناف ضمن تعطیلی محل کسب خود، اقدام آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن این فرمانده بزرگ مقاومت را محکوم می‌کنند.

جمشید زند افزود: کسبه و بازاریان اراک همچنین با برافراشتن پرچم‌های سیاه در محل بازار، به سوگواری در شهادت سپهبد شهید سلیمانی پرداخته و با نصب پارچه نوشته‌هایی بر ادامه راه آن شهید تاکید کردند.

وی اظهار داشت: یک هزار و ۲۰۰ واحد صنفی در بازار اراک به همین مناسبت با سیاه‌پوش کردن محل کسب خود همدردی خود را با سایر اقشار ملت شهیدپرور ایران اسلامی نشان دادند و خواستار ادامه مقاومت در برابر استکبار جهانی شدند.

بر طبق این گزارش، بازاریان اردبیل نیز به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی روز شنبه مغازه‌های خود را بستند. مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی همچنین با حضور خودجوش گروه‌های مردمی بوِیژه بسیجیان از ساعت ۹ روز شنبه در حسینه ثارالله اردبیل شروع شده است.

کد خبر 475256
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha