در چند ماه گذشته در میان مصاحبه‌های کسل‌کننده‌ انصاری فرد پرداخت قسط دوم کالدرون، طلب بشار رسن و رادوشویج، باقیمانده طلب بازیکنان داخلی، و خرید بازیکنان خارجی آنقدر تکرار شده که کمتر کسی این روزها در صحبت‌های او دنبال حرف جدیدی می‌گردد.

محمد حسن انصاری فرد هوم پیج

همشهری آنلاین-  رضا جوکار

روزهای پایانی نقل‌وانتقالات نیم‌فصل را سپری می‌کنیم اما تنها تفاوت پرسپولیس با یکی دو ماه گذشته قرار گرفتن چند بازیکن در لیست خروج و البته نارضایتی برخی بازیکنان از نیمکت نشینی و  خروج احتمالی آنها از پرسپولیس است. با این حال کالدرون قبل از آخرین بازی نیم‌فصل با توجه به ماجراهای عجیبی که خرید بازیکن خارجی داشت تصمیم گرفت تا از خیر این انتقال بگذرد و به داشته‌های خود در ادامه فصل اطمینان کند. با این پیش شرط که طلب بازیکنان داخلی داده شود.

اما حالا که به روزهای پایانی نقل و انتقلات نزدیک می‌شویم و با توجه به ضعف مدیریت باشگاه در به خدمت گرفتن بازیکنان درخواستی،حالا توپ را در زمین کالدرون انداخته‌اند که چند بازیکن در لیست استندبای ما هستند و ما منتظر پاسخ کالدرون هستیم تا این بازیکنان خارجی را به خدمت بگیریم اما کالدرون جواب ما را نمی‌دهد!

شما که بعد از خروج کالدرون از ایران توانستید رضایت او را برای خرید بازیکن خارجی جلب کنید چطور تا به امروز موفق به تماس با او برای عقد قرارداد با بازیکن مورد نظر نشده‌اید؟

اصلا فرض را بر این بگیریم که شما با چند بازیکن مورد نظر(احتمالا خودتان) به توافق رسیده‌اید اما کالدرون جواب تماس‌های شما را نمی‌دهد. آیا تمام هم و غم شما باید خرید بازیکن خارجی باشد؟

باشگاه چقدر کار روی زمین مانده دارد که هیچ‌وقت در لابه‌لای مصاحبه‌های انصاری‌فرد از لیست آنها کم نمی‌شود؟ در چند ماه گذشته در میان مصاحبه‌های کسل‌کننده‌ انصاری فرد پرداخت قسط دوم کالدرون، طلب بشار رسن و رادوشویج، باقیمانده طلب بازیکنان داخلی، و خرید بازیکنان خارجی آنقدر تکرار شده که کمتر کسی این روزها در صحبت‌های او دنبال حرف جدیدی می‌گردد.

خرید بازیکنان خارجی پیشکش، شما که با سه خط نامه زدن به باشگاه‌های لیگ برتری و پاسخ آنها، به همین راحتی پرونده خرید بازیکن لیگ برتری را  بستی، با طلب بشار چه کردی؟ با طلب رادو و کالدرون و ترابی چه کردی؟ برای انتقال بازیکنان مازاد چه کردی؟

هر گوشه فضای مجازی را که نگاه می‌کنی تصاویر انصاری‌فرد است، دست در دست سامان گوران و مهدی شریفی و... که با لبخند پذیرای آنهاست اما وقتی نوبت هوادار و سهم او می‌شود از این همه حضور، چهره‌ای درهم نصیبش می‌شود با این عناوین؛ «مدیرعامل مظلوم»، «تنهایی انصاری‌فرد در هیات مدیره» و...

برای ‌این «مظلوم‌» و «تنها»‌نمایی شما تا کجا باید صبر و تحمل کرد؟ کجای قصه قرار است کمی هم از اقتدار و درآمدزایی برایمان بگویید؟ از پایان سهم‌خواهی اطرافیانتان از پرسپولیس مظلوم‌تان.

آخرین روزهای نقل و انتقالات هم می‌گذرد و هواداران پرسپولیس امیدوارند کالدرون بدون جنگ اعصاب بازگردد اما شما دست کم تا پرداخت قسط دوم کالدرون، طلب بشار و  سایر بازیکنان کمی سکوت کنید و برای هوادار روضه تکرای نخوانید. بعد از آن اگر حرف تازه‌ای بود با ژستی شبیه عکس با سامان گوران با هواداران سخن بگویید.

کد خبر 475346

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha