موسسه Counterpoint Research در تازه‌ترین آمار خود اعلام کرد آیفون XR پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ در تمام دنیا بوده و سه درصد از فروش بازار را به خود اختصاص داده است.

آیفون XR

به گزارش همشهری آنلاین، در واقع جز ماه سپتامبر ۲۰۱۸ که آیفون‌های جدید معرفی و عرضه شدند، آیفون XR از سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ لقب پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در هر ماه را به خود اختصاص داده است. آیفون XR حتی توانست به تنهایی یک چهارم از کل فروش اپل در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ را به خود اختصاص دهد تا پرفروش‌ترین محصول اپل در تمام نقاط دنیا باشد.

جدا از فروش خوب این گوشی، اپل هم امسال قیمت آیفون XR را در کشورهایی مثل چین و هند کاهش داد که همین مورد هم به فروش خیلی خوب این گوشی کمک کرده است. آیفون ۱۱ معمولی که جایگزین آیفون XR شده نیز توانسته خود در بین ده گوشی پرفروش بازار بالا بکشد و در سه ماهه اخیر، پنجمین گوشی پرفروش بازار یوده است.

در لیست ۱۰ گوشی پرفروش، سامسونگ هم سه مدل داشته که هر سه آن‌ها از میان‌رده‌های خانواده A بود. سامسونگ نیز با تولید توقف سری J و ارزان‌کردن خانواده A توانسته به چنین موفقیتی دست پیدا کند.  گوشی‌های جدید خانواده A نه تنها قیمت رقابتی دارند بلکه از نظر طراحی نیز بهبود داشته‌اند و ویژگی‌های جدیدی به آن‌ها اضافه شده است.

کد خبر 477321

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha