شاید بهتر باشد مالک تراکتور نگاهی به جدول سه فصل اخیر لیگ برتر بیاندازد تا متوجه اشتباه عجیب محاسباتی خود شود. اینکه تراکتور در سه فصل مورد اشاره زنوزی در نهایت در پایان فصل در کدام رتبه ایستاده است.

شجاعي

همشهری آنلاین-

رضا جوکار

زنوزی مالک متمول تراکتور بعد از شکست تیمش در هفته هفدهم مدعی جانبداری از پرسپولیس طی 3 فصل اخیر شد و قهرمانی های این تیم را مهندسی شده نامید « سه قهرمانی پرسپولیس برای شما کافی نبود؟ چقدر باید بازی‌ها را برای پرسپولیس در بیاورند بروند مرا محروم کنند ولی تا کی؟ ما راضی هستیم که به صورت علنی اعلام کنند که جایگاه اول و دوم لیگ را به دردانه‌ها اختصاص داده اند و ما برای جایگاه سومی بجنگیم. شرم آور است»

اما شاید بهتر باشد مالک تراکتور نگاهی به جدول سه فصل اخیر لیگ برتر بیاندازد تا متوجه اشتباه عجیب محاسباتی خود شود. اینکه تراکتور در سه فصل مورد اشاره زنوزی در نهایت در پایان فصل در کدام رتبه ایستاده است.

فصل گذشته تراکتور با هزینه سنگین برای به تبریز کشاندن سه کاپیتان تیم ملی و مربی سابق رئال و تیم ملی بلژیک در نهایت موفق به کسب رتبه بهتر از پنجم نشد و به جز پرسپولیس،سپاهان پدیده و استقلال بالاتر از این تیم قرار گرفتند. ماجرای چند هفته پایانی لیگ برتر گذشته و حاشیه های خودساخته این تیم که احیانا مهندسی فدراسیون نشینان برای یکی از دو نازپرورده لیگ برتر نبوده؟.

فصل 96-97 هم که اوضاع به قدری ناامید کننده بود برای تراکتوری‌ها که در پایان فصل حتی رتبه آنها دورقمی شد و روی پله دهم جدول لیگ ایستادند. داستان ادعای زنوزی همانقدر عجیب است که تیم دهم لیگ امسال سالها بعد از مهندسی لیگ برای قهرمان نشدنش بگوید.

تنها فصل از سه فصل مورد اشاره زنوزی که تراکتور توانست در میان مدعیان واقعا برای رتبه سوم بجنگد مربوط به اولین قهرمانی پرسپولیس در فصل 95-96 می‌شود که البته قاطعانه ترین قهرمانی قرمزهای پایتخت بود. در فصل مورد اشاره پرسپولیس با 66 امتیاز بعد از 9 فصل قهرمان لیگ برتر شد و تیم دوم یعنی استقلال با  57 و تراکتور با 56 امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

شاید بهتر باشد زنوزی همه این ناکامی ها را در آمدن و رفتن الیویرا و جان توشاک و تقوی و نیکلز و دنیزلی بررسی کند. در ماجراهایی که برای گلرش اتفاق افتاد و کشیده به گوش مسعود شجاعی کاپیتان تراکتور وسط استادیوم یادگار امام که به قول جناب زنوزی همیشه برای این مملکت زحمت کشیده. تیمی که مدعی قهرمانی بوده در 3 فصل اخیر در رتبه پنجم و دهم چه می‌کرده برادر؟

کد خبر 481103

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی علما IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    0 0
    این متن پاسخی فوتبالی ومنطقی بود به یک غیر فوتبالی وغیر منطقی ای کاش قبل ازصدور بیا نیه ازسوی مدیران کمی تامل وذره ای مطالعه انجام شود بهر حال پاسخ اقای جوکار صر فنظر از تعصبات رنگی یه کلاس اموزشی است سپاس
  • ماد IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
    0 0
    هوچیگران به بهشت. نمیروند!