سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: در سال جاری 18 هزار معلم، آموزش‌های زیست محیطی خواهند دید. این آموزش‌ها به صورت ممتد در طول سال ادامه خواهد داشت.

مشاور شهردار تهران در امور محیط زیست، اعلام کرد: ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در سال گذشته در پروژه هم یاران محیط زیست شهری که ویژه کودکان و نوجوانان، با عضویت 5 هزار دانش آموزدر سطح مدارس مناطق که در 4 یگان هوای پاک، انرژی، بازیافت و فضای سبز، ساماندهی شده اند، اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است.

به گزارش ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران مهندس حیدرزاده افزود: پروژه معلم سبز که با هم کاری سازمان آموزش و پرورش در سال گذشته انجام شد، دو هزار معلم از آموزش‌های زیست محیطی برخوردار شده و 18 هزار معلم در سال جاری آموزش‌های زیست محیطی خواهند دید که این آموزش‌ها به صورت ممتد در طول سال ادامه خواهد داشت.

وی از راه اندازی سایت اینترنتی معلم سبز برای ارائه آموزش‌های زیست محیطی از طریق سامانه الکترونیک خبر داد و گفت: چاپ ویژه‌نامه‌های پیک سبز به صورت فصل‌نامه، برگزاری جشنواره‌ها و سمینارهای مختلف در حوزه محیط زیست و انجام بازدید‌های میدانی از اقدامات ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهرن در سال 86 در حوزه آموزش و پرورش بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری پروژه مدرسه سبز که دارای استانداردهای زیست محیطی است، توسط شهرداری تهران به صورت آزمایشی در یکی از مدارس انجام خواهد گرفت.

کد خبر 48111

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز