سرانجام پس از ۳۷ سال، برندگان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر امسال سیمرغی بلورین جایزه می‌گیرند که در ایران ساخته شده و هنر دست هنرمندان ایرانی است.

پوستر فیلم فجر 38

به گزارش همشهری آنلاین، نشست رسانه‌ای جشنواره فیلم فجر امروز پنجشنبه با حضور ابراهیم داروغه‌زاده، دبیر جشنواره و خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها در پردیس سینمایی ملت برگزار شد. رونمایی از پوستر فیلم فجر ۳۸ با طراحی حمیدرضا بیدقی و تندیس سیمرغ بلورین از بخش‌هایی ابندایی این نشست بود که در آن معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تهران و معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری هم حضور داشتند.

جشنواره فیلم فجر امسال با شعار «با سینما کنار هم» برگزار می‌شود و البته حاشیه‌هایی چون تحریم جشنواره و تعداد زیاد داوران و انتخاب نشدن برخی فیلم‌های جنجالی و پرحاشیه هم بر آن سایه افکنده است؛ موضوع‌هایی که داروغه‌زاده به آنها اشاره کرد و به پرسش‌ها و ابهام‌ها پاسخ داد.

به گفته دبیر فیلم فجر، قرار است امسال هزینه‌های برگزاری مراسم افتتاحیه صرف کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان با مشارکت برخی سینماگران شود. کاروان کمک‌های جشنواره و اهالی سینما ساعت ۱۳ روز شنبه ۱۲ بهمن به سوی مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود.

کد خبر 481339

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha