مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
۰ نفر

بخشی از سکوهای تماشاگران استادیوم وحدت آستارا در نیمه شب ۱۵ بهمن در آتش سوخت و موجی از بهت و غم را در میان جامعه ورزشی این شهرستان مرزی و بندری ایجاد کرد.

آتش‌سوزی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، وحید خاصی پور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرزی بندر آستارا، استان گیلان،  در مورد آتش‌سوزی استادیوم وحدت اظهار کرد: صندلی‌های تازه نصب‌ شده ضلع جنوبی سکوهای این استادیوم، دچار حریق شد و خسارت قابل توجهی به این بخش وارد شده است.

وی ادامه داد: به محض وقوع این حریق، مأموران آتش‌نشانی و پلیس، در محل حادثه حاضر شدند، به دلیل وزش باد گرم و پلاستیکی بودن صندلی‌ها، اطفای حریق زمان بر بود که آتش‌نشانان با تلاش‌های مستمر موفق شدند آن را مهار کنند.

خاصی‌پور افزود: به دلیل نبودن هیچ‌گونه تأسیسات در آن بخش استادیوم که منجر به آتش‌سوزی شده، به طور یقین عوامل انسانی در این حادثه دخیل است که میزان خسارت و عمدی یا غیرعمدی بودن آن از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

وی اضافه کرد: هم‌ اکنون شاهد خاکستر شدن بیش از ۱۰۰ صندلی استادیوم هستیم و بخش‌هایی از پیست سلامت که مقرر شده بود همزمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری برسد، خسارت جدی وارد شد.

استادیوم وحدت آستارا در حدود ۵۵ سال پیش ساخته شده است و عملیات ساخت چمن مصنوعی و پیست سلامت دور این چمن و صندلی‌های سکوهای تماشاگران این استادیوم، پس از پیگیری‌های مسمتر و خستگی‌ناپذیر مسئولان شهرستان، در سال جاری محقق شد که دچار این حادثه تلخ شد.

کد خبر 482613
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha