چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
۰ نفر

اگر روند دو داربی گذشته برای آبی‌های پایتخت اتفاق بیفتد رویارویی مستقیم کاپیتان این تیم و بیرانوند،‌ شاید سومین قربانی داربی را برای استقلالی‌ها به همراه داشته باشد.

بيرانوند

همشهری آنلاین- در دو دیدار گذشته پرسپولیس برابر استقلال دو  ضربه پنالتی به نفع آبی‌های پایتخت گرفته شده است. در داربی برگشت سال قبل فرشید اسماعیلی پشت ضربه قرار گرفت که داستان ضربه چیپش این بازیکن و استقلال را برای مدتها به حاشیه برد و ماجرای رختکن استقلال را بر سر زبانها انداخت. بعدها در توجیه ضربه فرشید اسماعیلی برخی از پیشکسوتان استقلال تصمیم بحث برانگیز  هافبک استقلال را قد و قواره بلند بیرانوند عنوان کردند و ضربه چیپ را یک حربه موثر برای گل شدن پنالتی دانستند.

در بازی رفت امسال هم که استقلال فرصت پیش افتادن از پرسپولیس را داشت این علی کریمی بود که پشت توپ قرار گرفت اما بیرانوند با مهار ضربه این بازیکن مقدمات پیروزی برابر استقلال را رقم زد. حالا اما فرهاد مجیدی برای این داربی وریا غفوری را به عنوان پنالتی زن اول استقلال انتخاب کرده است. باید دید در صورتی که استقلال در گرفتن پنالتی در داربی هت‌تریک کند مدافع آماده این روزها استقلال که حتی ضربات کاشته اش هم بوی گل می‌دهد می‌تواند توپ را به دروازه بیرانوند بچسباند یا او به عنوان سومین قربانی رویارویی مستقیم برابر بیرانوند لقب خواهد گرفت.

کد خبر 482652

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha