چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۷ - ۲۰:۱۷
۰ نفر

مشهد - خبرنگار همشهری: رئیس‌جمهوری اظهار داشت: امروز ملت ایران به ملتی نمونه و الگو و شاهد برای ملت‌های جهان تبدیل شده است.

اولین سفر استانی محمود احمدی‌نژاد در سال87 با حضور وی و هیأت وزیران در استان خراسان رضوی  آغاز شد.

احمدی‌نژاد که در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) در اجتماع مردم مشهد سخن می‌گفت، افزود: اگر با توسل به امام رضا(ع) و کمک این امام همام نبود، امروز ملت ما در این درجه از عزت و عظمت و سرافرازی در جهان قرار نداشت و زیر پای قدرت‌های بزرگ له شده بود.

احمدی‌نژاد در مشهد خاطر نشان کرد: اگر امروز به فضل الهی ملت ایران عزیزترین ملت‌ها و پرچمدار خداپرستی، پاکی، عدالت، برادری و عزت در جهان شده است به خاطر پیگیری خط نورانی امام هشتم است. رئیس‌جمهوری با بیان اینکه ملت‌های منطقه و ملت ایران مفتخر هستند که در کنار امام رضا(ع) هستند، افزود:امام رضا پناهگاه ملت ما و ملت‌های منطقه است و ما مفتخر هستیم که میزبان و پابوس امام غریبمان هستیم.

احمدی‌نژاد در بدو ورود به مشهد در فرودگاه شهید هاشمی نژاد، سفر به این شهر را بالاتر از یک سفر کاری خواند و گفت: اینجا مرکز ایران و مرکز عشق و یکتا پرستی و مرکز طلوع خورشید ولایت است. رئیس‌جمهوری سفر به مشهد را یک جاذبه معنوی خواند و افزود: دولت علاوه بر آستان بوسی و عرض ارادت به حضرت رضا(ع) و مردم، برنامه‌های متعددی دارد که یکی از آنها پیگیری مصوبات و سیاست‌های دولت در این استان است.

وی برنامه دیگر سفر به خراسان رضوی را تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای مهیا شدن زمینه رشد و بالندگی اقتصادی عنوان کرد و افزود: پس از یک دیدار عمومی در حرم مطهر حضرت رضا(ع)، برگزاری جلسه هیأت دولت، سفر معاونین و وزرا به شهرستان‌ها، روستاها و بخش‌ها‌ و دیدار با مردم از دیگر برنامه‌های این سفر به خراسان رضوی است.
احمدی‌نژاد همچنین امروز در مشهد با عبدالله واد، رئیس‌جمهوری سنگال دیدار و گفت‌وگو  می‌کند.

به گزارش ایرنا، همزمان با دومین سفر استانی رئیس‌جمهوری و هیات دولت به خراسان رضوی دو هزارو  ۳۹۰ طرح در این استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

کد خبر 48310

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز