دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
۰ نفر

جایگزینی برخی نفرات در ترکیب پرسپولیس این روزها به شدت ذهن یحیی و گروه فنی‌اش را مشغول کرده است. با آماده شدن استوکس هم وضعیت ترکیب پرسپولیس پیچیده‌تر از این خواهد شد.

بشار رسن

به گزارش همشهری آنلاین، نمایش ضعیف چند بازیکن پرسپولیس در دیدار برابر استقلال باعث شد تا یحیی گل‌محمدی دست به دو تعویض زودهنگام در داربی بزند و دست مربی پرسپولیس اگر باز بود شاید دست به تغییرات بیشتری می‌زد. با این حال برای بازی با الدوحیل شاید یحیی در فکر تغییرات اساسی در ترکیب تیمش باشد. با بازگشت شجاع، این بازیکن در خط دفاع بدون جانشین است اما باید دید گل‌محمدی برای دیدار برابر الدوحیل انتخابش سیدجلال خواهد بود و یا کنعانی. کاپیتان سرخ‌ها در چند بازی اخیر لیگ برتر مهره ثابت یحیی بوده و با توجه به سن و سالش شاید تحمل فشار چند بازی پی در پی خارج از توان او باشد. با این حال از تجربه این بازیکن در بازی‌های آسیایی هم نمی‌توان گذشت. 

دغدغه دیگر گل‌محمدی سمت چپ خط دفاعی خواهد بود. جایی که محمد نادری با حضور درخشان خود در داربی، روند حرکتی پرسپولیس دست‌کم در یکی از جناحین را تغییر داد. اما بازی دادن به نادری که میل هجوم بیشتری نسبت به انصاری دارد در بازی که کسب حداقل امتیاز هم می‌تواند برای پرسپولیس نتیجه خوبی محسوب شود کمی ریسک این تغییر را بالا می برد.

در خط هافبک هم می‌شود انتظار داشت که شاهد تغییرات اساسی نسبت به بازی برابر استقلال باشیم. نمایش‌های دور از انتظار کامیابی‌نیا شاید یحیی را به این نتیجه رسانده باشد تا به عنوان سومین سرمربی پرسپولیس،به ربیع‌خواه اعتماد کند. بازیکنی که در کنار نورالهی در نیم فصل‌اول به لحاظ دفاعی عملکرد مناسبی داشت، شاید اگر در این بازی مهره فیکس گل‌محمدی باشد، شرایط را برای بازگشت کمال به ترکیب سخت کند.

در فاز هجومی هم نیمکت‌نشین کردن رسن کار سختی است که احتمالا یحیی هم از پس آن برنیاید.  با حضور رسن، یک ستاره راهی نیمکت خواهد کرد.  قرار گرفتن  ستاره محبوب عراقی در ترکیب و کنار مهدی ترابی، احتمالا وحید امیری بازیکن آماده این روزهای پرسپولیس دوباره به خط حمله خواهد رفت و این اوساگونا خواهد بود که نیمکت‌نشین خواهد شد.

این ها تغییراتی است که این روزها به شدت ذهن یحیی و گروه فنی اش را مشغول کرده است. با آماده شدن استوکس هم وضعیت ترکیب پرسپولیس پیچیده تر از این خواهد شد.

کد خبر 483590

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha