دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
۰ نفر

موسوی عضو هیات مدیره این باشگاه فیش واریزی بخشی از مطالبات دیاباته را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده است خبری که البته بعد از خروج این بازیکن رسانه‌ای شده است.

شیخ دیاباته

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که مدیران باشگاه استقلال طی روزهای اخیر مدعی شده بودند که با درخواست مرخصی دیاباته مخالفت کرده‌اند ولی مهاجم گلزن استقلال امروز ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد. خلیل زاده در پاسخ به خبر جدایی دیاباته که قرار بود تا امروز مطالباتش پرداخت شود گفته بود او هیچ درخواستی مبنی بر جدایی نداده است و تنها خواستار ادامه درمان خود در خارج از ایران شده بود.
 

قرار بود امروز بخشی از طلب این بازیکن پرداخت شود و حتی موسوی عضو هیات مدیره این باشگاه فیش واریزی بخشی از مطالبات دیاباته را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده است. خبری که البته بعد از خروج این بازیکن رسانه‌ای شده است. طبق شنیده‌ها دیاباته با دلخوری از ایران خارج شده است. او انتظار داشت که بعد از مصدومیتی که برایش اتفاق افتاد با مرخصی او در همان هفته گذشته موافقت شود. موضوع دیگری که باعث ناراحتی دیاباته شد بحث مطالبات این بازیکن است.

دیاباته حقوق دو ماه خود را از استقلال طلب داشت که قرار بود امروز برای این بازیکن واریز شود. اما باشگاه استقلال تنها حقوق یک ماه دیاباته را به حساب او در امارات واریز کرد که این موضوع هم باعث دلخوری مهاجم استقلال شده است.

 با این حال باشگاه استقلال با واریز این مبلغ مانع فسخ قرارداد این بازیکن شده است اما باید دید طبق وعده مدیران این باشگاه دیاباته در زمان تعیین شده (اواخر هفته آینده)به ایران بازمیگردد؟

کد خبر 483660

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میثم سالاری منوجان IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
    0 0
    وااااای بر مدیران استقلال ک خدایی نکرده اگه شیخ بره باید فاتحه خودشونم بخونن