تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به رغم برتری محسوس برابر حریف عراقی خود متوقف شد.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال تهران  در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشرطه عراق رفت. آبی‌ها امروز 21 بهمن در شرایطی که خوب بازی کردند و می‌توانستند پیروز بازی باشند، قدر فرصت‌ها را ندانستند و به تساوی تن دادند.

بگل‌های این بازی را که در اربیل عراق انجام شد حسام کاظم(گل به خودی) برای استقلال و علی فائز برای الشرطه به ثمر رساندند. با این نتیجه استقلال و الشرطه یک امتیازی شدند. نمی‌توانست به این راحتی‌ها دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

گزارش نیمه نخست را اینجا بخوانید : لیگ قهرمانان آسیا | برتری استقلال در نیمه اول ؛ قائدی مصدوم شد

  • گزارش نیمه دوم

بر خلاف نیمه اول، بازی با حملات الشرطه آغاز شد و در همان ابتدای نیمه و در دقیقه ۴۷ الشرطه روی خطای شاهین طاهرخانی صاحب یک ضربه پنالتی شد و توسط علی فائز به گل رسید.

مطابق انتظار بعد از این گل استقلالی‌ها بافشار بیشتری حمله کردند الشرطه هم با استفاده از ضد حملات قصد داشت تا به گل دوم برسد. آبی‌پوشان با استفاده از ارسال‌های بلند و همچنین پاس‌های در عمق دفاع سعی کردند به دروازه حریف برسند اما تا اواسط نیمه خیلی در این کار موفق نبودند و حاصل کارشان به دست آوردن ضربات ایستگاهی و کرنر بود. میلاد زکی‌پور هم در دقیقه ۶۵ یک موقعیت نسبتا خوب در محوطه جریمه به دست آورد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. هر چه به پایان بازی نزدیک می‌شدیم فشار استقلالی‌ها هم بیشتر می‌شد اما اکثر حملات این تیم فقط تا پشت محوطه جریمه الشرطه ادامه پیدا می‌کرد و توپ‌هایی که به نزدیکی دروازه می‌رسید با دفع دروازه‌بان یا مدافعان دور می‌شد و به مهاجمان استقلال نمی‌رسید.

در اواخر بازی حملات استقلالی‌ها ادامه پیدا کرد و موقعیت‌های خطرناکی هم ایجاد شد اما این تیم نتوانست گل پیروزی را وارد دروازه الشرطه کند تا بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، نیکولای بودوروف، شاهین طاهرخانی(زکریا مرادی از دقیقه ۸۳)، میلاد زکی پور، وریا غفوری ، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند(کارت زرد در دقیقه ۳)، مهدی قائدی(مرتضی تبریزی از دقیقه ۳۵) و ارسلان مطهری.

ترکیب الشرطه: احمد باسل، فیصل جاسم، علی فائز، حسام کاظم، ولید سالم، سعد عبدالامیر، محمد مزهر، نبیل صباح، مازن فیاض، علا عبدالزهرا و علی یوسف.

کد خبر 483700

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha