تیم‌های فوتبال استقلال و شهر خودرو نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در اولین روز مرحله گروهی این مسابقات مقابل الشرطه و الهلال به میدان رفتند.

لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال استقلال در گروه A در اربیل به مصاف الشرطه عراق رفت . در این بازی که در زمین ناهموار ورزشگاه فرانسوا حریری برگزار شد استقلال درغیاب دیاباته و فرشید اسماعیلی به مصاف حریف رفت. این ناهمواری زمین تاثیر مستقیمی بر کیفیت بازی استقلال گذاشته بود.آرش رضاوند، هافبک استقلال که در دقایق ابتدای بازی کارت زرد گرفته بود، به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار با الریان قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، دو کارته شد و دیدار هفته آینده آبی‌پوشان با الاهلی عربستان را از دست داد.

در این بازی استقلال با گل دقیقه ۲۴ مدافع عراقی از حریف پیش افتاد. پاس در عمق چیپ و زیبای علی کریمی به میلاد زکی‌پور رسید که حرکت سریع و نفوذ او به محوطه جریمه الشرطه با یک ارسال زمینی به دهانه دروازه و اشتباه حسام کاظم در دفع توپ، تبدیل به گل شد.

خبر بد در این نیمه برای استقلال مصدومیت مهدی قائدی دردقیقه ۳۲ بود که به جای او مرتضی تبریزی وارد میدان شد. در نیمه دوم استقلال روی کم تجربگی مدافع جوانش شاهین طاهرخانی یک ضربه پنالتی به حریف داد. علی فائز عطیه در دقیقه ۴۶ پشت این ضربه قرارگرفت و برخلاف جهت حرکت حسینی توپ را درون دروازه میهمان جای داد.در ادامه بازی استقلال فرصت های متعددی را روی دروازه حریف خلق کرد اما شانس بابازیکنان این تیم یار نبود تا در نهایت بازی با تساوی یک بریک به خاتمه یابد.

تیم فوتبال شهر خودرو در گروه B  مسابقات در امارات به مصاف الهلال قهرمان دور قبل این مسابقات رفت و با نتیجه دوبر صفر شکست خورد. گل‌های این مسابقه توسط کاریو در دقیقه ۴۵  و بافتیمبی گومیس در دقیقه ۶۸ به ثمر رسید.

کد خبر 483701

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha