روحانی در نشست خبری خود با اهالی رسانه گفت: آمریکا می‌خواهد با فشار حداکثری در حالی که مردم در مسیر سختی و استیصال قرار گرفتند، دولت با ضعف پای میز مذاکره حضور پیدا کند اما این کار امکان‌ناپذیر است.

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در نشست خبری خود با اهالی رسانه گفت: در برابر همه حوادث سخت در طول سال ۹۸ و حتی سال ۹۷ مردم ما ایستادگی و مقاومت بینظیری را در برابر فشارهای خارجی از خود بروز دادند. ما علی رغم اینکه بدخواهان می خواستند امسال با شرایط غیرقابل تحمل مواجه شویم خوشبختانه مشکلاتمان در سال جاری کمتر از سال گذشته است.

رئیس‌جمهوری در ادامه بیان کرد: علی رغم اینکه شرایط کشور در مجموع نسبت به سال گذشته سخت‌تر است اما همه شاخص‌های اجتماعی، امنیتی، اقتصادی و ...نشان می‌دهد که پروژه فشار حداکثری آمریکا را پشت سر گذاشتیم و بی تردید آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که مسیر و استراتژی انتخاب شده آنها با محاسبه غلط بوده است و نسبت به ملت بزرگ ایران تاثیرگذار نخواهد بود.

رئیس دولت دوازدهم با بیان اینکه البته این تحریم ها مشکلاتی را برای مردم به وجود می‌آورد و اثراتی در زندگی مردم دارد، گفت: اما تحریم‌ها بی‌ثمر خواهد بود و ثمری برای دشمنان ما نخواهد داشت و اینکه آنها فکر می‌کنند با فشار حداکثری می‌توانند در حالت ضعف ما را پای میز مذاکره ببرد محقق نخواهد شد.

کد خبر 484662

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha