رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی هشدار داد: به دلیل شدت بارندگی در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان و غرب اصفهان هموطنان از سفرهای غیرضروری به این استان‌ها خودداری کنند.

جاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ نادر رحمانی گفت: به دلیل شدت بارش‌ها در استان‌های ذکرشده، هموطنان حتما از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند. چراکه مسیرها لغزنده هستند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در ارتفاعات محورهای کرج- چالوس، هراز و گدوک بارش برف گزارش شده است. بنابراین ضروری است که هموطنان در صورت تردد در این استان، خودروهای خود را به زنجیرچرخ مجهز کرده، با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از مه‌شکن استفاده کنند.

سرهنگ رحمانی اضافه کرد: در استان های البرز، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، سمنان، قزوین، کردستان، قم، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، مرکزی، همدان و تهران در اکثر محورها بارش باران گزارش شده است و ضرورت دارد که هموطنان از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کرده و با سرعت مجاز رانندگی کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور اضافه کرد: در استان های آذربایجان غربی، مازندران، اردبیل، قزوین، مرکزی، زنجان، لرستان و خوزستان در ارتفاعات مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است. بنابراین رانندگان باید با سرعت مجاز برانند و از مه‌شکن استفاده کنند.

به گفته سرهنگ رحمانی، ترافیک در آزادراه قزوین به کرج (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و  آزادراه کرج به تهران (محدوده پل فردیس تا پل کلاک) پرحجم و روان و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

به گفته این مسئول، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی به هموطنان است. همچنین آخرین اطلاعات ترافیکی در سایت www.rahvar120.ir نیز قابل دسترسی است.

کد خبر 486789

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha