دادستان عمومی و انقلاب خلخال به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا واگذاری هرگونه واحد استیجاری را به مهمانان و گردشگران تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد.

کرونا در ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، علی نباتی دادستان عمومی و انقلاب خلخال اظهار کرد: برای جلوگیری از شیوع بیماری کروناویروس در شهرستان خلخال، با تصمیم مدیریت بحران شهرستان واگذاری هرگونه واحد استیجاری به مهمانان و گردشگران تا اطلاع ثانوی ممنوع است و اداره میراث فرهنگی و گردشگری با متخلفان و سودجویان برخورد می‌کند.

وی گفت: با توجه به حضور مسافران از استان گیلان و تهران و حتی قم در شهرستان خلخال و آلودگی بیش از حد استان گیلان علاوه بر قرنطیه جاده‌ای، شهروندان خلخالی از سفر به استان گیلان و استان‌های همجوار پرهیز کنند.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال ادامه داد: برای حفظ جان مردم و مقابله با سرایت بیش از حد این آلودگی نیاز است تمامی معابر شهر خلخال و مراکز عمومی گندزایی و ضد عفونی شود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خلخال هم از گندزدایی و ضدعفونی بیش از صدها دستگاه ATM، بیش از هزار باکس زباله محلات و خیابان‌های اصلی و معابر عمومی با هدف جلوگیری و مقابله با سرایت ویروس کرونا خبر داد.
اعتبار افزود: مردم برای انجام امور بانکی از شبکه‌های گسترده و ایمن بانک‌های عامل استفاده کنند و در بانک‌ها تجمع نکنند.

کد خبر 487146

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha