مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
۰ نفر

معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از کشف یک‌میلیون ماسک احتکار شده و دستگیری پنج نفر در این خصوص خبر داد.

انبار ماسک

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، داریوش جمشیدی شنبه ۱۰ اسفند اظهار داشت: این میزان ماسک احتکار شده در بازرسی‌های مشترک اداره تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت اقتصادی در آریون از توابع شهرستان شهریار کشف‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: متهمان ضمن اعتراف به اتهام خود، عنوان کردند که این ماسک‌ها به ارزش ۴ میلیارد احتکار کرده‌اند و قصد داشتند تا با سود زیاد به فروش برسانند.

جمشیدی افزود: با هماهنگی کلیه ماسک‌ها به وزارت بهداشت تحویل تا جهت توزیع در مراکز درمانی و بهداشتی مورداستفاده قرار گیرد.

این مسئول گفت: در این رابطه پنج نفر دستگیر که جهت سیر مراحل تحویل پلیس امنیت اقتصادی گردید.

وی تصریح کرد: شیوع ویروس بیماری کرونا در کشور افزایش تقاضا برای خرید ماسک باعث شده تا برخی از افراد سودجو و فرصت‌طلب، به فکر سوداگری با سلامت مردم افتاده و از راه احتکار و گران‌فروشی این کالا، سودهای کلان به دست آورند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تعداد ۵ تیم بازرسی تا عادی‌سازی شرایط به بازرسی از داروخانه‌ها و انبارها جهت جلوگیری از احتکار وسایل بهداشتی می‌پردازند.

در پی تائید خبر ورود ویروس کرونا به کشور و شایعه ورود آن در استان تهران هجوم مردم به داروخانه‌ها برای تهیه ماسک صورت گرفت که برخی از داروخانه‌ها با کمبود ماسک مواجه شدند و برخی نیز قیمت آن را افزایش دادند.

کد خبر 487853

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha