تمهیدات ایمنی و ترافیکی لازم برای اجرای مرحله نهایی انحراف ترافیک در تقاطع آزادگان - شهید نجفی رستگار توسط پلیس راهور و شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت. با اتمام فاز دوم پروژه شهید نجفی رستگار، رینگ بزرگراهی جنوب شهر تهران تکمیل شده و حرکت خودروهای عبوری که قصد سفر از استان‌های شرقی به سمت استان‌های غربی و بالعکس دارند، تسهیل می‌شود.

عمليات عمراني در تقاطع آزادگان - شهید رستگار

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، بررسی میدانی ملاحظات و تمهیدات ترافیکی و ایمنی لازم برای اجرای مرحله نهایی انحراف ترافیک در تقاطع بزرگراه‌های شهید نجفی رستگار و آزادگان با حضور صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و سرهنگ موسی‌پور معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ صورت گرفت.

در این بازدید میدانی، تاکید شد که فضای کارگاهی لازم برای احداث بخش‌های باقی‌مانده تقاطع بزرگراه‌های شهید نجفی رستگار و آزادگان با لحاظ عدم اختلال ترافیک در رینگ اصلی جنوب شهر تهران در اختیار مجریان پروژه قرار گیرد.

تقاطع بزرگراه آزادگان که غربی‌ترین تقاطع موجود در پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار به شمار می‌آید شامل یک پل روگذر جنوب به غرب و یک مسیر زیرگذر در امتداد تندروی غرب به شرق بزرگراه است و تکمیل عملیات اجرایی آن همزمان با تکمیل فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار ادامه دارد.

همزمان با اتمام فاز دوم پروژه شهید نجفی رستگار، رینگ بزرگراهی جنوب شهر تهران تکمیل شده و حرکت خودروهای عبوری که قصد سفر از استان‌های شرقی به سمت استان‌های غربی و بالعکس دارند، تسهیل می‌شود.

فاز اول بزرگراه شهید نجفی رستگار در منطقه ۱۵ تهران، شانزدهم آذر ماه ۹۹ با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران به بهره‌برداری رسید.

پیروز حناچی شهردار تهران در آیین بهره‌برداری از فاز اول این پروژه گفته بود: پروژه بزرگراه شهید نجفی رستگار در ضلع جنوب شرقی تهران هدایت ترافیک سنگین را برای افرادی که به داخل شهر وارد نمی‌شوند و تنها می‌خواهند از شهر عبور کنند، بر عهده دارد. این بزرگراه از منطقه‌ای عبور می‌کند که پرتراکم و پرجمعیت است؛ طبق سیاست‌های شهرداری تهران اجرای پروژه در نقاطی که تراکم نفرات در هکتار بالا است، در اولویت بیشتری قرار دارد، هر چند ما وظیفه داریم برای تمام شهروندان شرایط مناسب را مهیا کنیم.

عملیات احداث زیرگذر بزرگراه آزادگان (مسیر غرب به شرق) در ناحیه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید نجفی رستگار که با انتقال ترافیک بزرگراه آزادگان به زیرگذر احداثی، جبهه کاری جدید در جهت اتصال بزرگراه شهید نجفی رستگار (شرق به غرب) به بزرگراه آزادگان را ممکن می‌کند، رو به اتمام است.

کد خبر 488941

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • CA ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    0 0
    درختکاری در تهران چه شد؟