مجموع نظرات: ۱
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
۰ نفر

دکتر جواد خدادادی رئیس بیمارستان کامکار – عرب‌نیا شهر قم نیز به ویروس کرونا مبتلا شد.

تست کرونا

به گزارش همشهری آنلاین، ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم نوشت: وی در ۲ هفته اخیر به صورت شبانه‌روز در بیمارستان حضور داشت و در کنار سایر پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان مذکور، به بیماران خدمات‌رسانی می‌کرد.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر رئیس بیمارستان کامکار – عرب‌نیا شهر قم در قرنطینه و تحت درمان است.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم نیز پیش از این، از ابتلای دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، ۲ معاون وی و ۱۰ نفر از پزشکان و پرستاران استان قم به ویروس کرونا خبر داده بود.

علی اِبرازه تاکید کرده بود: در صورتی که مسائل بهداشتی به درستی در قم رعایت نشود، شاید نیاز به تخت ما، به ۲ تا ۳ هزار هم برسد؛ از این رو مردم باید یک تا ۲ ماه و در ایام نوروز خود را در منازل قرنطینه کنند.

شهروندان برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم می‌توانند به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی (پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام) و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

بیماری کرونا از نظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین جایی برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

کد خبر 489984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Aa IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    2 0
    كساني كه مانع قرنطينه قم شدند، کل ایران را آلوده و صدها نفر را کشته و کلی خسارت مالی و روحی زدند