نسخه الکترونیکی کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به مدت یک هفته در سایت‌های اینترنتی عرضه کتاب به صورت رایگان ارائه می‌شود.

کتاب

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایرنا، «مریم نجارپور»، مسئول اداره روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، کانون پرورش فکری در حال اجرای طرحی اینترنتی با عنوان «پیک امید مجازی» است تا کودکان و نوجوانان ایرانی بتوانند وقت خود را صرف مطالعه کتاب، تماشای فیلم و فراگیری ساخت کاردستی و نقاشی و دیگر هنرهای تجسمی کنند.
وی اظهارکرد: ارائه نسخه الکترونیکی کتاب‌های کانون در سایت طاقچه به نشانی www.taaghche.com چند ماهی است که آغاز و با استقبال بچه‌ها همراه شده است، اما کانون در نظر دارد این کتاب‌ها را به مدت یک هفته و به صورت رایگان به کودکان و نوجوانان ارائه کند.

نجارپور ادامه داد: هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ عنوان از کتاب‌ها و ۲۰ عنوان کتاب صوتی کانون در این سایت با تخفیف ۱۰۰ درصدی قابل دسترسی و مطالعه است.

وی گفت: مربیان کانون در سراسر کشور به‌صورت داوطلبانه و جهادی در قالب همین طرح، اقدام به ضبط فیلم‌های کوتاه آموزشی در زمینه‌های هنری و کاردستی و قصه‌گویی کرده‌اند و این فیلم‌های کوتاه را در سایت‌ها و صفحه‌های کانون در شبکه‌های اجتماعی با چهار هشتگ «#پیکامید، #دردلدارمامید، #کانونامید و #برای حال_ خوب» منتشر می‌کنند.

کد خبر 490664

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha