«محمد رضا منصوری» داور فوتبال کشورمان به شهروندان، برای روزهای خانه نشینی انجام ورزش‌های خانگی را توصیه می‌کند.

محمد رضا منصوری داور فوتبال

همشهری آنلاین- سارا جعفرزاده: محمد رضا منصوری از سال ۱۳۷۷ فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه داوری را آغاز کرده  و بعد به داوری لیگ برتر فوتبال رسید .او همچنین کمک داوربین المللی نیز هست و برای این روزهای خانه نشینی شهروندان توصیه‌های ورزشی جالبی دارد از سپری کردن اوقات با خانواده تا استفاده از کتاب‌های صوتی.

  • بهترین فرصت برای وقت گذرانی کنار خانواده 

منصوری معتقد است «درست است که جامعه با ویروس کرونا درگیر شده است اما بهتر است در این شرایطی که به صورت ناخواسته پیش آمده فرصت را غنیمت بدانیم و بیشتر در کنار خانواده وقت سپری کنیم. این خانه نشینی شاید در نگاه اول سخت به نظر برسد اما تنها حسنی که دارد این است که در کنار خانواده گپ و گفتگویی داشته باشیم .کاری که امکان دارد در طول سال و در شرایط عادی کمتر به آن بپردازیم.»

  • ورزش‌های خانگی و بازی های جمعی

این چهره ورزشی تاکید بسیاری به انجام ورزش‌های داخل منزل دارد و می‌گوید: «با مراجعه به اینستاگرام و دنبال کردن صفحه ورزش‌های خانگی به راحتی می‌توان از کسالت این روزها در خانه جلوگیری کرد. حتی این ورزش‌ها را می‌توان با خانواده  دریک فضای کوچک در قسمتی از منزل به صورت دسته جمعی انجام داد. البته  مسئولان در شرایط کنونی بهتر است سرعت اینترنت را قدری افزایش دهند تا بتوان به راحتی از فضای مجازی در این روزها در جهت مطلوب استفاده کرد.» او تاکید می‌کند: «انجام برخی از بازی‌ها را هم می‌توان چاشنی این روزها کرد بلکه روحیه‌مان عوض شود.»

  • کتاب صوتی برای بی حوصله ها

منصوری در این شرایط بهترین دوست را کتاب می‌داند و برای افرادی که حال و حوصله خواندن کتاب ندارند کتاب‌های صوتی را توصیه می‌کند و می‌افزاید: «در حال حاضر فایل‌های صوتی بیشتر کتاب‌ها در اختیار شهروندان قرار گرفته است و افراد می‌توانند به جای خواندن کتاب، به فایل صوتی آن گوش بکنند تا بلکه به نوعی کار مثبتی انجام داده باشند.»

کد خبر 490807

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha