جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته‌ بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با شکست تیم استقلال تهران آغاز شد.

هفته‌ بیست‌و‌هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با شکست تیم استقلال تهران آغاز شد.

 در نخستین دیدار هفته‌ بیست و هشتم لیگ برتر، تیم فوتبال ابومسلم خراسان موفق شد در ورزشگاه ثامن الائمه با نتیجه‌ دو بر صفر استقلال را شکست دهد.

گل‌های تیم ابومسلم در دقایق 47 و 60 توسط محمد حسینی و عرفان اولروم به ثمر رسید.

ایسنا در گزارشی از این بازی نوشت؛ در نیمه‌ نخست این بازی با آن که استقلال بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و حتی در دقایقی توسط آرش برهانی و امید روانخواه صاحب فرصت گلزنی شد؛ اما، این ابومسلم بود که با استفاده از ضد حملات دروازه‌ استقلال را بارها تهدید کرد.

خروج‌های اشتباه وحید طالب‌لو در نیمه‌ نخست از نقاط ضعف استقلال در این نیمه بود. سرانجام در دومین دقیقه‌ وقت‌های اضافی نیمه‌ نخست مدافعان استقلال بازیکن ابومسلم را در محوطه‌ جریمه سرنگون کردند و داور اعلام ضربه‌ پنالتی کرد که این ضربه را محمد ‌حسینی به گل نخست ابومسلم تبدیل کرد.

با آغاز نیمه‌ دوم تیم استقلال بر حملات خود افزود اما، باز هم حملات بی‌دقت و بی‌برنامه‌ استقلالی‌ها در برابر دفاع فشرده و چند لایه ابومسلم بی‌اثر ماند. در نهایت در دقیقه‌ 60 بازی عرفان اولروم باحرکت در محوطه‌ جریمه‌ استقلال گل دوم ابومسلم را نیز به ثمر رساند. چهار دقیقه‌ی بعد ضربه‌ محسن یوسفی به تیر دروازه‌ی ابومسلم برخورد کرد.

در ادامه‌ بازی حملات تیم استقلال بی‌نتیجه ماند و بازیکنان ابومسلم نیز به خوبی توپ و میدان را اداره کردند تا در نهایت این دیدار با برتری ابومسلم خراسان به پایان برسد. ضربه‌های بازیکنان استقلال 6 بار به تیرک دروازه برخورد کرد.

با این نتیجه تیم ابومسلم صاحب 40 امتیاز شد و جایگاه استقلال تهران در رده‌ ششم جدول را تصاحب کرد. استقلال نیز بدون احتساب نتایج بازی‌های امروز در رده‌ هفتم جدول قرار گرفت.

کد خبر 49113

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز