مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
۰ نفر

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: عامل فروش و توزیع مواد و مشروبات الکلی که روز گذشته ۲ تن از شهروندان بر اثر مصرف آنها جان خود را از دست دادند، با تلاش ماموران پلیس دستگیر شد.

دستگیری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا از مرکزی، سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» سه‌شنبه بیستم اسفند گفت: ماموران پلیس با انجام عملیات دقیق فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل توزیع مواد و مشروبات الکلی در ساوه و دستگیری او شدند.

وی اظهار کرد: با هماهنگی مرجع قضائی، تحقیقات تکمیلی از این فرد در حال انجام است و پس از اتمام این فرایند جزئیات دقیق تر برای آگاهی عموم مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

بر اساس خبر روز گذشته ایرنا و به نقل از رئیس مجتمع بیمارستانی شهید مدرس و ۱۷ شهریور ساوه ۲ تن از شهروندان شامل یک دختر و پسر به دلیل مصرف مواد الکلی قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

دکتر «الهام فرهادی» گفت: دلایل قطعی مرگ این ۲ نفر قرار است از سوی پزشکی قانونی اعلام شود اما این احتمال هم وجود دارد که آنها با باور غلط مبتلا نشدن به کرونا در صورت مصرف الکل دست به چنین اقدامی زده باشند یا شاید به جای اتانول، الکل متانول مصرف کرده باشند.  

به گفته او، سه نفر دیگر نیز به دلیل مصرف این ماده در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید مدرس تحت مداوا قرار دارند.

شمار قربانیان کرونا در ساوه تاکنون ۶ نفر و تعداد افرادی که با علائم مثبت ابتلا تحت درمان و ایزوله قرار دارند نیز ۵۳ تن اعلام شده است.

کد خبر 491334

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha