پرستاران یزدی در پیام فوری به مردم استان خواستار حمایت‌های معنوی و مادی برای مهار کرونا شدند و از آن‌ها خواستند بیمارستان‌های درگیر را تنها نگذارند.

پرستار

به گزارش همشهری‌آنلاین، در این پیام که با امضای «علی بیگی نیا» نایب رییس نظام پرستاری یزد منتشرشده آمده است: اگر کادر درمان در مقابل کرونا شکست بخورد و ناتوان شود و خود در بستر قرار گیرد، دیگر شهر ما در امان نیست. تا دیر نشده به کمک این عزیزان بشتابید که خیلی زود دیر می‌شود.

پرستاران در این پیام گفته‌اند: رسانه ملی واقعیت‌ها را منعکس کند تا مردم عادی همکاری بیشتری داشته باشند. مردم نیز از بیرون آمدن از منازل خودداری و رعایت توصیه‌های بهداشتی را بکنند.

در ادامه خطاب به مسئولان آمده‌است: پرستاران از حضور مسئولان و سلفی گرفتن خسته شده‌اند لطفاً به دنبال بازدید و گرفتن عکس، کاری هم انجام دهید و مراکز درمانی استان بیمارستان‌های درگیر همانند شهید صدوقی (ره) یزد، ضیایی اردکان و امام صادق (ع) میبد را تنها نگذارید.

این پیام اضافه می‌کند: دانشگاه و مراکز خصوصی در اسرع وقت اقدام به تأمین نیرو و لوازم حفاظت فردی کنند و نیروهای مسلح، آتش‌نشانی، شهرداری هرچه سریع‌تر نسبت به ضدعفونی معابر عمومی و وسایل حمل‌ونقل اقدام کنند.

در ادامه می‌خوانیم: همشهریان عزیز با کمک‌های نقدی و غیرنقدی می‌توانند نقش ارزنده‌ای در خرید لوازم پزشکی و موردنیاز داشته باشند. نظام پرستاری یزد، میبد و اردکان بایستی حضور فعال‌تری داشته باشند و نگذارند کمک‌های مردمی به بیراهه برود.

کد خبر 491661

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha