شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
۰ نفر

عضو هیات مدیره مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری و موسیقی از مشارکت تعدادی از تهیه کنندگان و تولیدکنندگان آثار موسیقایی برای قدردانی از پرستاران و پزشکان مدافع سلامت خبر داد.

موسیقی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، امیرعباس ستایشگر تهیه‌کننده و عضو هیات مدیره مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری با اشاره برنامه‌های تعدادی از تهیه‌کنندگان و ناشران آثار موسیقایی برای قدردانی از پرستاران و پزشکانی که از بیماران مبتلا به کرونا مراقبت می‌کنند، توضیح داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از مدتی پیش بستهای برای عید نوروز برای فروش تعدادی از محصولات موسیقایی چند شرکت و موراد خوراکی دیگردر نظرگرفته شده بود که با توجه به شیوع بیماری کرونا و شرایط خاصی که برای عید امسال به وجود آمده تصمیم دیگری گرفته شد که مورد استقبال قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده قرار بر این است تا با مدیریت و طراحی «خانه هنر خرد» و مشارکت چند تولید کننده و ناشر موسیقی از جمله «خانه هنرخرد»، «پرده هنر موسیقی»، «تِلِسک» به همراه چند شرکت تولیدکننده دیگر در حوزه‌های مختلف بسته‌های تهیه شود که در آن علاوه بر چند محصول غذایی و ارگانیگ تعدادی آلبوم موسیقی نیز گنجانده شده و به فروش برسد.  قرار بود این بسته‌ها برای عید نوروز با قیمت ۳۰۰ هزار تومان به فروش برسد اما با توجه به بحران بیماری کرونا و شرایط ویژهای که در جامعه پدید آمده بنا را بر این گذاشتیم که این بسته‌ها بدون در نظر گرفتن منفعت‌های مالی این مجموعه‌ها با قیمت ۱۸۵ هزار تومان به فروش رسیده و در یک حرکت فرهنگی انسان دوستانه ار سوی خریداران به پرستاران و پزشکان  بیمارستان‌ها و مراکز درمانی درگیر درمان بیماران کرونایی اهدا شود.

این تهیه کننده و ناشر موسیقی بیان کرد: در بسته موسیقایی درنظر گرفته شده آلبوم‌های «فیروزه» و موسیقی فیلم «ابد و یک روز» از سوی نشر «پرده هنر موسیقی» و آلبوم‌های «والس‌های تهران» و «درنادئون» از سوی نشر «خانه هنر خرد» وجود دارد. این در حالی است که تعدادی از تهیه کنندگان و ناشران موسیقی از جمله «ترانه شرقی» و «سپیدار» از هم اکنون برای خریداری این بسته‌ها اقدام کرده‌اند و تا آنجا که می‌دانم به زودی این بسته‌ها به مراکزدرمانی از جمله بیمارستان مسیح دانشوری اهدا می‌شود.

ستایشگر افزود: این بسته‌ها برای فروش ویژه نوروز تدارک دیده شده بود که با توجه به شرایط ویژه‌ای که اکنون وجود دارد و لازم است همه برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گام‌هایی را برداریم. در این راه قدردانی از پزشکان و پرستارانی که در خط مقدم مبارزه این بحران هستند یکی از مهم‌ترین و البته کمترین قدمی است که می‌توان برداشت.  
 

کد خبر 492329

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha