رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از آماده باش ۱۳۶ آتش‌نشان برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال‌ در این شهر خبر داد.

آتش نشانی

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از ایرنا، سهیل فضل‌وزیری یکشنبه ۲۵ اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این آتش نشانان در پنج ایستگاه شهری و سه پایگاه مستقر در نواحی منفصل شهری برای مقابله با حوادث احتمالی در آماده باش کامل هستند و در این راستا در مبادی ورودی شهر، پلیس راه همدان، میدان جهاد و سه راه مریوان هر کدام (سه آتش نشان به همراه یک خودرو سنگین) مستقر خواهند شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج یادآور شد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و سرعت سرایت این ویروس و توصیه‌های اکید مبنی بر عدم حضور در تجمعات، انتظار می‌رود شهروندان به منظور رعایت نکات ایمنی و به علت شرایط ناشی از شیوع این بیماری از خانه‌های خود بیرون نیایند.

وی تاکید کرد: دغدغه اصلی سال‌های گذشته مصدوم یا مجروح شدن شهروندان بدلیل استفاده از مواد محترقه و انفجار آن بود اما امسال شیوع ویروس کرونا و عدم حضور مردم در سطح شهر بر این نگرانیها افزوده است که انتظار داریم مردم با مشارکت و همراهی خود از برگزاری این سنت خودداری کنند.

فضل وزیری از شهروندان خواست: با توجه به این شرایط و رعایت مسائل ایمنی با بیرون نیامدن از خانه و عدم حضور در سطح شهر از بروز حوادث احتمالی و انتشار ویروس کرونا در روزهای پایانی سال جلوگیری کنند.

کد خبر 492874

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha