همشهری آنلاین: بایرن مونیخ چهارشنبه 5 مهر در چارچوب رقابت‌های جام باشگاه‌های اروپا؛ اینتر میلان را در خانه با نتیجه دو بر صفر شکست داد تا انتقام 8 ساله خود را از اینتر بگیرد.

گروه B

بایرنی‌ها که 8 سال بود در برابر اینتر میلان به پیروزی نرسیده بودند با دو گلی که در دقایق پایانی بازی به ثمر رساندند سه امتیاز بازی را کسب کردند و با شش امتیاز بر صدر جدول گروهB مسابقات نشستند.

 در این دیدار پیسارو در دقیقه 81 و پودولسکی در وقت‌های تلف شده برای بایرن مونیخ گل‌زنی کردند و در مقابل در همین دقایق چیزی جز دو کارت قرمز نصیب اینتری‌ها نشد.
نراتزوری‌ها در این بازی نه تنها امتیازات را واگذار کردند که افتخار انجام بازی جوانمردانه را هم از دست دادند، زلاتان ایراهیموویچ و فابیو گروسو از این تیم در دقایق پایانی با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شدند و بازی بعدی اینتر در برابر اسپارتاک مسکو را از دست دادند.
در دیگر بازی  گروه B اسپارتاک مسکو و اسپورتینگ لیسبون در مسکو در برابر هم قرار گرفتند که دیدار در پایان با نتیجه مساوی یک بر یک تمام شد.

گروه A  

چلسی به راحتی از سد لفسکی صوفیه گذشت. آن قدر راحت که تماشاگران لفسکی پس از پایان بازی تمام امید خود را به این تیم از دست دادند.

دیگر هیچ کس انتظار ندارد لفسکی از این گروه بالا برود. تقصیر چه کسی بود؟ بهترین بازیکن میدان و ‌کسی که برای چلسی هت تریک کرد: دیدیه دروگبا.

دروگبا چهارشنبه سه بار در دقایق 39، 52 و 68 برای چلسی گل‌زنی کرد تا تک گل دقیقه 89 یاران لفسکی سودی برای آنها نداشته باشد.

در دیگر بازی این گروه برمن و بارسلونا در آلمان در مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر یک مساوی تمام شد. برای برمن گوستاو پویول مدافع بارسلونا در دقیقه 56 به اشتباه گل زنی کرد و تک گل بارسلونا را مسی در دقیقه 89 به ثمر رساند.

گروه C

لیورپول در خانه به لطف گل‌زنی مهاجم بلند قامت خود موفق شد گالاتاسرای را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد. در این دیدار کراوچ دو بار در دقایق 9 و 52 و لوئیز گارسیا یک بار در دقیقه 14 برای لیورپول گل‌زنی کردند و دو گل گالاتاسرای  در دقایق 59 و 65 توسط اومیت به ثمر رسید.

 در همین گروه پی اس وی آینهوون با نتیجه یک بر صفر از سد بوردو گذشت.

با کسب ابن نتایج لیورپول و آیندهوون هر دو با 4 امتیاز به ترتیب در مکان اول و دوم جدول این گروه قرار گرفتند.

گروه D

والنسیا در ورزشگاه خانگی‌اش مستایا دست به کار بزرگی زد و با عبور از سد حریف قدرتمندش آث رم جایگاه اول گروه D را از آن خود کرد.

گل‌های والنسیا را آنگولو در دقیقه 13 و ویا در دقیقه 29 به ثمر رساندند و توتی در دقیقه 18 تک گل رم را به ثمر رساند.

با کسب این نتیجه والنسیا با 6 امتیاز به صدر جدول گروه D رفت و آث رم در مکان دوم قرار گرفت. در دیگر بازی این گروه شاختار دونتسک و المپیاکوس به نتیجه مساوی دو بر دو رضایت دادند.

کد خبر 4946

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز