مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان گفت: این بارندگی‌ها به ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های استان خسارت زده است.

خسارت سیل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اسداله جلال‌زاده با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان گفت: این بارندگی‌ها ۱۰۰ کیلومتر از محورهای استان خسارت زده است.

وی با بیان اینکه همچنین ۵۰۰ دستگاه پل و ابنیه استان از این بارندگی‌ها آسیب دیده‌اند، اظهار کرد: علی‌رغم حجم بارش‌ها اما جاده‌های اصلی مسدودی نداشته‌ایم و محورهای فرعی نیز بیشتر از دو ساعت مسدود نبوده‌اند.

جلال‌زاده با اشاره به طرح نوروزی راهداری بیان کرد: این طرح از ۲۵ اسفند ماه ۹۸ آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت راه‌های روستایی استان بیان کرد: تا کنون در قالب طرح ملی ابرار ۵۰ کیلومتر راه روستایی در استان آسفالت شده است.

وی بیان کرد: در مجموع برای آسفالت ۱۲۷ کیلومتر راه روستایی استان در قالب طرح ابرار برنامه‌ریزی شده که امیدواریم تا تیرماه اجرایی شود.

جلال‌زاده با اشاره به وضعیت حمل و نقل بار از استان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۷ دستگاه ناوگان باری از استان برای حمل کالاهای اساسی به بنادر چابهار اعزام شده‌اند.

کد خبر 495805
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha