جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در صورت تخلف و توجه نکردن به مقررات آمدوشد و تمرد از دستور مأموران، خودروی فرد متخلف به مدت یک ماه توقیف و قبض جریمه به مبلغ پنج میلیون ریال برای وی صادر می‌شود.

پلیس بوشهر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  ایرنا، سرهنگ حیدر سوسنی یکشنبه‌شب(۱۰ فروردین) دراین‌ ارتباط افزود: با توجه به ممنوعیت و محدودیت‌های تردد برای مقابله با کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در همه مبادی ورودی و خروجی‌های استان‌ بوشهر و شهرها ممنوعیت و محدودیت‌هایی برای تردد وسایل نقلیه در دست اجراست.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: توصیه و تأکید پلیس بر آن است که شهروندانی که در زمان حاضر در منازل خود هستند به‌هیچ‌عنوان برنامه‌ریزی برای سفر نداشته باشند، زیرا به آن‌ها اجازه خروج از شهرها و استان داده نمی‌شود.

سوسنی ادامه داد: در زمان حاضر ورودی‌های همه شهرهای استان بوشهر با حضور پلیس و سایر عوامل اجرایی با شدت و دقت کنترل می‌شود و تنها به افراد ساکن استان و ساکن هر شهر اجازه ورود داده می‌شود.

وی بیان کرد: از ترددهای غیرضروری در جاده‌های بین‌شهری جلوگیری می‌شود و افراد بومی استان اجازه ورود به شهرهای غیر محل سکونت خود را ندارند و تنها می‌توانند از کنارگذرها و یا جاده‌های کمربندی شهرهای طول مسیر برای رسیدن به مقصد استفاده کنند و وارد شهر محل سکونت خود شوند.

کد خبر 496459

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بوشهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha