مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
۰ نفر

معابر عمومی پایتخت در پی شیوع ویروس کرونا با همکاری شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران، شهرداری‌های مناطق و نیروی انتظامی از سدمعبر دستفروشان پاکسازی شده است.

بساط گستران

به گزارش همشهری آنلاین، سید امیر فتاحیان، مدیرعامل شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران با اشاره به پاکسازی معابر پایتخت از سد معبر، گفت: سدمعبر و انسداد معابر عمومی در شرایط عادی ممنوع است و این ممنوعیت در شرایط تهدیدآمیز وجود کرونا ویروس طبیعتاً جدی‌تر خواهد بود.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی و با توجه به هشدارهای ستاد عالی مقابله با کرونا و همچنین مراجع بهداشتی، هر گونه تجمع در سطح شهر و معابر، عامل خطرساز شیوع ویروس مرگبار کرونا است.

مدیرعامل شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران با بیان اینکه در همین راستا، با همکاری سه جانبه شهربان، شهرداری‌های مناطق و نیروی انتظامی، با هدف حفظ سلامت شهروندان و خود دستفروشان، معابر عمومی شهر تهران از سدمعبر بساط گستران پاکسازی شده است، اضافه کرد: هر گونه سدمعبر و دستفروشی در معابر عمومی به دلیل آن‌که بسترساز شیوع کرونا و تهدید سلامت عمومی است، مجاز نیست لذا از شهروندان پایتخت انتظار می‌رود برای حفظ سلامت خود در این خصوص اهتمام لازم را به عمل آورند.

کد خبر 498516
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha