در شرایطی که سعادتمند به دنبال انتخاب معاونان باشگاه از بین پیشکسوتان جوان باشگاه است دیدار او با 4 چهره محبوب استقلال نشان می دهد گزینه های اصلی او چه کسانی هستند.

احمد سعادتمند

به گزارش همشهری آنلاین غیبت مدیرعامل باشگاه استقلال در جلسه خصوصی سرخابی ها آن هم برای جلسه با ۴ پیشکسوت جوان نشان می دهد که این ملاقات با آنچه اغلب در گذشته بین مدیران باشگاه و پیشکسوتان موسپید برگزار می شد تفاوت زیادی دارد.

برنامه احمد سعادتمند برای سپردن معاونت ورزشی باشگاه به یک پیشکسوت جوان و واگذاری برخی از کارهای اجرایی به او اهمیت این جلسه را بیشتر می کند.

از میان پیشکسوتانی که با سعادتمند دیدار کردند رضا عنایتی به تازگی باشگاه دسته اولی سرخ پوشان پاکدشت لیگ یکی را خریداری کرده است و فرزاد مجیدی برادر کوچکتر فرهاد هم مدیر آن است. امیر حسین صادقی هم که مدعی شده بود در تامین منابع مالی می تواند به باشگاه کمک کند. رضا حسن زاده سرمربی تیم امید استقلال هم  که سابقه کارهای مدیریتی در سازمان ورزش شهرداری را دارد و آرش برهانی  همچنان محبوب هواداران است.   

هرچند برای معاون ورزشی شانس حسن زاده و عنایتی بیشتر است، اما باشگاه استقلال قصد دارد کمیته فنی هم داشته باشد که برخلاف گذشته اغلب اعضای آن را پیشکسوتان جوان تشکیل دهند. در آینده نزدیک درباره این جلسه و این پیشکسوت بیشتر خواهیم شنید.    

کد خبر 500476

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha