سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار بیماری کووید-۱۹ در کشور اعلام کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر کیانوش جهانپور گفت: از دیروز تا امروز ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۵۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۶هزار و ۳۸۹ نفر رسید.

جهانپور با بیان اینکه در مجموع متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز ۴۷۷۷ نفر از بیماران، جان باخته‌اند و دیگر در بین ما نیستند، در مورد روندصعودی بهبودیافتگان این بیماری نیز گفت: تاکنون ۴۹هزار و ۹۳۳  نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

وی افزود:  ۳۶۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

جهانپور با بیان اینکه تا کنون ۲۹۹ هزار و ۲۰۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است گفت: تا کنون ۴۹۹۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند .

کد خبر 501588

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود خانلاری IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    2 2
    با دقت و تحلیل آماری در اطلاعات رسمی منتشره وزارت بهداشت با یقیین به صحت استدلال آماری می توان گفت 25% افراد کشور تا به حال به این ویروس آلوده شده که در حدود 300.000 نفر یعنی 3.5 در هزار افراد ایرانی با تردید وجود علائم از سوی خود افراد یا تست غربالگری سامانه های بهداشتی کشور ، به سوی آزمایشگاههای رسمی هدایت شده اند که از این تعداد 76.000 نفر یعنی 25% آلوده قطعی تشخیص داده شده اند. تعداد 4777 نفر عزیزان هموطن فوت شده از میان 21.250.000 نفر افراد مبتلا به ویروس به معنی 2.2 نفر فوتی در هر 10.000 نفر مبتلایان است. لذا بزرگ نمایی وحشت مرگ ناشی از این بیماری بیشتر به ارکان سلامت و اقتصاد جامعه لطمه خواهد زد.
  • احمدظاهر IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    4 1
    امیدواریم زندگی به روال سابق برگردد و بیماری کرونا تحت کنترل قرارگیرد وازبین برود مسیولین محترم هرکاری توانستند کردند توی این وضعیت و تحریم‌های اقتصادی، همه خسته نباشند خصوص دکترها پرستارها و همه آنهایی وظیفه خود دانستند تا بمردم کمک کنند
  • سعید IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    0 1
    متاسفانه آمار وزارت بهداشت اصلا قابل اعتماد نیست