جمعه ۷ مهر ۱۳۸۵ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

حسن حیدری: هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اگر چه نیمه تمام به پایان رسید و 2 بازی آن به تعویق افتاد اما هفته‌ای پرحادثه و جذاب بود.

پرسپولیس این هفته با پیروزی درخشان چهار بر صفر مقابل استقلال اهواز امید را در دل هواداران خود زنده کرد تا در جاده موفقیت قرار گیرد.

این پیروزی از سوی دیگر به سود رقیب قدیمی پرسپولیس هم تمام شد چرا که استقلال اهواز بعد از سه هفته صدرنشینی جای خود را به همتای تهرانی‌اش  داد و استقلال تهران که قرار بود در هفته چهارم به مصاف فولاد برود بدون انجام بازی با همان 9 امتیاز قبلی و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گرفت. 

پرسپولیس در هفته چهارم در حالی به مصاف استقلال اهواز رفت که کریم باقری بهترین بازیکن این تیم در خط دفاع به دلیل اختلاف مالی با باشگاهش در ترکیب تیم نبود.

البته در این بازی غیبت او بواسطه بازی خوب پرسپولیس در خطوط سه گانه به چشم نیامد.  پرسپولیس در نیمه اول با گل مهرزاد معدنچی که در دقیقه 30 به ثمر رساند از حریف اهوازی پیش افتاد.

استقلال اهواز در این بازی به‌دلیل ترس از حریف و غیبت دو مدافع کناری خود بسیار آسیب‌پذیر بود.

در نیمه دوم فشار حملات پرسپولیس بیشتر شد و این تیم توسط نیکبخت واحدی در دقایق 76 و 80 و بادامکی 74 به سه گل دیگر دست یافت تا تماشاگران پرشمارش بهار پرسپولیس را در ابتدای پاییز به نظاره بنشینند.

پرسپولیس با ارائه این نمایش نشان داد به تدریج به روزهای اوج خود نزدیک می‌شود و بزودی خود را به عنوان یکی از مدعیان لیگ برتر معرفی خواهد کرد.

تابلو نتایج لیگ برتر

  • پرسپولیس 4 – استقلال اهواز صفر
    گلها: معدنچی (30) بادامکی (74) نیکبخت واحدی (76 و 80)
  • پیکان 2 – راه‌آهن یک
    گلها: مهرداد پولادی (48) و ایمان حیدری (66) برای پیکان و مهدی تارتار (3) پنالتی برای راه‌آهن
  • ذوب‌آهن یک – برق شیراز یک
    گلها: فرهاد محمدی (15) پنالتی برای برق وحید امرایی (63) برای ذوب‌آهن
  • ابومسلم 2- سپاهان صفر
    گلها: رضا مسلم‌زاده (21) و رضا ناصحی (61) برای ابومسلم
  • ملوان صفر – سایپا صفر
  • صباباتری صفر – پاس صفر
کد خبر 5018

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز