سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۲۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: بازیگران اصلی تله فیلم «مرد زیبا» مشخص شدند و این فیلم به زودی با کارگردانی بهمن زرین پورمراحل تولید خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین از بخش رسانه‌ای فیلم مرد زیبا حمیدرضا پگاه و عسل بدیعی همراه با فخرالدین صدیق شریف از جمله بازیگرانی‌اند که به این فیلم اضافه شده اند.

 فیلم داستان پسری است به نام نوید که پدر، مادر و خواهرش را در حادثه‌ای از دست داده و امامزاده سیدآقا را در این رویداد مقصر می‌داند اما…

زرین‌پور سریال‌های پر‌مخاطبی مثل «عطر گل یاس» و «آوای فاخته» را برای تلویزیون ساخته و «پایان نمایش» آخرین کار پخش شده زرین‌پور از تلویزیون بود.

دیگر عوامل این فیلم که مرحله پیش تولید خود رامی گذراند عبارتند از:محمدرضا سکوت ( مدیر تصویربرداری) فرامرز بادرامپور (طراح صحنه و لباس) همراه با محمد مختاری(صدابردار) درکنار محمد قومی (طراح گریم) براساس فیلمنامه مهدی سجاده¬چی در تولید این اثر مشارکت دارند.

سایرعوامل این فیلم بدین شرح است؛  امیر زکی‌پور: مجری طرح و مدیرتولید، بهرام صحیحی: دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، سردار حمید باقری: مشاور دفاع مقدس ، داوود رسولیان: جلوه های وی‍ژه ، داوود امیری: تصویربردار، مهدی کیهانی: مدیر تدارکات، امیرناصر دباغیان: عکاس.

کد خبر 50353

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز