مجموع نظرات: ۰
جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
۰ نفر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان از سقوط بهمن در شمشک خبر داد و گفت: احتمال مفقودی ۴ نفر گزارش شده است.

شمشک

به گزارش همشهری آنلاین  ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شمیرانات اظهار کرد: ظهر امروز در منطقه شمشک سقوط بهمن گزارش شده است.

وی ادامه داد: بلافاصله ۵ تیم تخصصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران به محل حادثه اعزام شدند.

تاجیک نوری تصریح کرد: تیم های عملیاتی مشغول جست و جو هستند که طبق تحقیقات و گزارش های رسیده احتمالا ۴ نفر در زیر بهمن محبوس شده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: عملیات جست و جو و نجات ادامه دارد و پس از پایان عملیات، گزارش نهایی این حادثه از طریق اصحاب رسانه اطلاع رسانی خواهد شد.

واژگونی پراید یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

تاجیک نوری به حادثه جاده ای در اتوبان تهران - قم نیز اشاره و تصریح کرد: صبح امروز نیز یک دستگاه پراید در اتوبان تهران - قم واژگون شد که پس از واژگونی به یک دستگاه خودرو تیبا برخورد کرد.

وی اضافه کرد: در این حادثه که تیم امداد و نجات پایگاه حسن آباد شهرستان ری حضور داشت، یک نفر مصدوم و متأسفانه یک نفر فوت می کند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران عنوان کرد: فرد مصدوم پس از رها سازی توسط عوامل امداد و نجات، جهت درمان پزشکی بیشتر و اعزام به مرکز درمانی، به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

کد خبر 504491

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha