رئیس ستاد دیه استان کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری تجمعات، رمضان امسال برنامه جشن گلریزان برای زندانیان جرائم غیرعمد در استان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

جشن گلریزان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بابک ترابی، رئیس ستاد دیه استان کرمانشاه گفت: جشن گلریزان برای زندانیان جرائم غیرعمد امسال به‌صورت حضوری نیست، این تصمیم به‌منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامت خیرین از سوی ستاد دیه کشور گرفته‌شده است.

او افزود: در این راستا، از ابتدای ماه مبارک رمضان مقدمات برگزاری گلریزان‌های مجازی را فراهم کرده‌ایم و برای جمع‌آوری کمک‌های خیرین و مردم از ظرفیت صداوسیما، رسانه‌ها و فضای مجازی استفاده می‌کنیم.

رئیس ستاد دیه استان کرمانشاه بیان کرد: به‌منظور ترغیب آحاد مختلف جامعه به مشارکت در این طرح حسنه کلیپی تهیه‌شده و در فضای مجازی منتشر می‌شود، همچنین طی روزهای گذشته در برنامه‌های ویژه افطار صداوسیمای کرمانشاه اطلاع‌رسانی در این رابطه به مردم استان شروع‌شده است.

او افزود: خیرینی که قصد کمک مالی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان را دارند می‌توانند کمک‌های خود را به شماره‌حساب سیبای بانک ملی ۰۱۰۶۳۴۲۵۱۵۰۰۷ و شماره کارت بانک صادرات ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۹۱۰۴۳ به نام "ستاد دیه استان کرمانشاه" واریز کنند.

 این مسئول گفت: طرح گلریزان مجازی آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در کرمانشاه از روزهای گذشته آغازشده و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

او گفت: سال ۹۸، ۱۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان کرمانشاه آزادسازی شدند، مجموع بدهی این تعداد زندانی ۲۱۵ میلیارد ریال بود که از این رقم ۶۵ میلیارد ریال را توانستیم از شاکیان گذشت بگیریم.

ترابی زندانیان جرائم غیرعمد را شامل زندانیان غیرکلاهبرداری مالی، محکومیت مهریه، نفقه، مالی، تصادفات، حوادث کارگاهی و قتل شبه عمد اعلام کرد.

کد خبر 507056

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha