مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
۰ نفر

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: بیش از ۲ هکتار از اراضی تصرف شده در این شهرستان آزادسازی شده است که این اراضی با دستور دادستانی پردیس در اختیار اجرای طرح گلخانه‌ای قرار می‌گیرد.

کشت گلخانه‌ای

به گزارش هشمهری آنلاین به نقل از تسنیم، سید محمد قریشی افزود: ۴۳ مورد از بناهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان پردیس در استان تهران تخریب شد. این بناها با دستور قضایی آزادسازی شد.

وی بیان‌کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان پردیس برای اجرای طرح گلخانه، ۱۰۳ هکتار زمین مدنظر است که تاکنون ۳ هکتار از آن برای دریافت پروانه تأسیس گلخانه به نظام مهندسی معرفی شده است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: ساکنان شهرستان پردیس که باغ یا ویلا دارند، می‌توانند در ملک شخصی خود از تسهیلات ویژه جهاد کشاورزی برای اجرای طرح گلخانه‌ای بهره‌مند شوند که کشت گل محمدی یکی از بارزترین طرح‌های قابل اجرا در شهرستان پردیس است.

قریشی تصریح کرد: برای حمایت از کشاورزان با تعامل رئیس بانک کشاورزی استان و رئیس کل بیمه استان تهران، تمامی کشاورزان با محصولات باغی، دامی و گلخانه‌ای زیر پوشش بیمه قرار خواهند گرفت.

وی اظهارکرد: طی مصوبه جلسه فرمانداری شهرستان پردیس مقرر شد با ایجاد غرفه‌ای در جهاد کشاورزی شهرستان، برای عرضه محصولات ریز و گلخانه‌ای اقدام شود و در اختیار کشاورزان قرار بگیرد.

کد خبر 509604

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha