فرماندار شهرستان ورامین گفت : معلمان سخت‌کوش و متعهد ایران اسلامی با تلاش و همت خود اجازه ندادند که فضای آموزشی جامعه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شود و به‌معنای واقعی این ویروس را شکست دادند.

تقدیر از معلمان ورامینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین کاغذلو در آئین تجلیل از معلمان نمونه منطقه‌ای و استانی ورامین اظهار کرد: دین مبین اسلام همواره به علم‌آموزی تأکید کرده و در آیات و روایات بر اهمیت کسب علم حتی در سخت‌ترین شرایط تأکید شده که نمود بارز آن را می‌توان در تلاش معلمان در ایام شیوع کرونا و تعطیلی مدارس مشاهده کرد.

وی اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، برخی تصور می‌کردند که روند آموزش و پرورش با مشکل جدی مواجه می‌شود، ولی برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری، سخت‌کوشی و تعهد معلمان ایران اسلامی باعث شد تا نه تنها آموزش تعطیل نشود، بلکه بستر مناسبی برای توسعه علمی و فناوری آموزش و پرورش برای سال‌های آینده نیز به وجود آید.

وی تصریح کرد: قطعا تجربه جدید استفاده از فضای مجازی برای ارائه مطالب آموزشی آن هم در زمان کوتاهی که این بستر فراهم شد، خلاقیت، استعداد و توان معلمان کشور را بار دیگر به نمایش گذاشت و ثابت کرد بی‌دلیل نیست که معلمان اثرگذارترین قشر در جامعه محسوب می‌شوند.

کاغذلو افزود: این که امروز ایران اسلامی با افتخار اعلام می‌کند که در زمینه‌های مختلف علمی می‌توان الگویی تمام عیار برای جهان ارائه دهد به دلیل برخورداری از معلمانی متعهد، خودساخته و متخصصی است که با وجود برخی از مشکلات، در تلاش برای پرورش آینده‌سازان ایران اسلامی بوده و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

در پایان این مراسم از ۱۷ نفر از دبیران و معلمان نمونه منطقه‌ای و استانی شهرستان ورامین تقدیر به عمل آمد.

ورامین با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد خبر 510032

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha