یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
۰ نفر

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری از عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستای بیدله لردگان خبر داد و گفت: با انجام این پروژه جمعیت دو هزار نفری این روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.  

آب آشاميدني

به گزارش همشهری آنلاین، فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستای بیدله از توابع بخش منج در شهرستان لردگان آغاز شد.  

سهراب بهرامی گفت: پس از تامین آب پایدار این روستا که با حفر و تجهیز یک حلقه چاه انجام شد ساخت مخزن ذخیره نیز در دستور کار شرکت آبفا روستایی قرار گرفت و این مهم نیز در سال 98 به انجام رسید.  

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از آنجایی که عمر مفید شبکه آبرسانی روستای بیدله هم به اتمام رسیده بود طرح تعویض آن در دستور کار قرار گرفت که بعد از انجام مراحل اداری پروژه در روستا آغاز شد.  

وی اعتبار طرح تعویض شبکه آب آشامیدنی روستای بیدله را ۱۴ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با انجام این پروژه ۵۰۰ مشترک که جمعیت دو هزار نفری این روستا را شامل می‌شود از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.  

کد خبر 510048

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha