نخستین مسابقه فیلم کوتاه با محوریت آثار و جاذبه‌های شاخص گردشگری و تاریخی استان زنجان برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: این مسابقه با هدف تشویق و ترغیب عموم به فعالیت موثر و نگاه هدفمند با موضوع حفاظت از میراث فرهنگی استان و به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی برگزار می ­شود.

امیر ارجمند اظهار کرد: استفاده از ابزار هنر برای فرهنگ‌سازی، معرفی و آگاه‌سازی در رابطه با میراث فرهنگی و تاریخی و کمک به تولید محتوا و توسعه آن در محصولات فرهنگی به ویژه تولید فیلم کوتاه از دیگر اهداف این رویداد است.

وی گفت: فیلم‌های ارسال شده باید با فرمت Full hd تهیه شده باشند و زمان آثار تولید شده نیز نباید از ۱۰۰ ثانیه بیشتر باشد.  

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان افزود: مهلت ارسال آثار به مسابقه فیلم کوتاه جاذبه‌های گردشگری تا آخر تیر سال ۹۹ است.

ارجمند افزود: شرکت‌کنندگان آثار خود را در قالب لوح فشرده به همراه مشخصات نام، نام خانوادگی، کد ملی، تلفن تماس ثابت و تلفن همراه، باید به روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان تحویل دهند.  

وی ادامه داد: اعلام اسامی برندگان و اهدای جوایز ارزنده به برگزیدگان ۸ مرداد امسال همزمان با روز زنجان انجام می‌شود. آثار برگزیده در سایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

کد خبر 511532

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha