شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
۰ نفر

مایک تایسون قرار است دوباره وارد رینگ بوکس شود و حریف او اواندر هالیفیلد خواهد بود.

هالیفیلد. تایسون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، مایک تایسون و اِواندر هالیفیلد، دو اسطوره افسانه‌ای دنیای مشت زنی قرار است در یک مسابقه دیدنی برابر هم قرار بگیرند.

تایسون و هالیفیلد به خاطر یکی از مسابقات زشت در تاریخ بوکس مُدرن برای همیشه به هم گره خورده‌اند. بعد از این که هالیفیلد در نوامبر 1996 در اولین مبارزه بین این دو پیروز شد، تایسون پس از گاز گرفتن  گوش وی در مسابقه برگشت در جون 1997 رد صلاحیت شد. اکنون رقابت سوم بین این دو ممکن است طی یک نمایش خیریه اتفاق بیفتد.

تایسون قبل از انتشار فیلم‌هایی از جلسات تمرینی‌اش قصد خود را برای بازگشت به رینگ به مدت سه یا چهار دوره نمایش برای یک موسسه خیریه اعلام کرد. هالیفیلد که قبلاً برای بازگشت به رقابت در بحث و گفتگو بوده، پس از آن فیلم تمرینی به سادگی اعلام کرد: "برمی‌گردم".

زمان و تاریخ این فیلم‌ها باعث شده که بسیاری تصور کنند دور سوم مسابقه هالیفیلد مقابل تایسون حتی اگر فقط نمایشی باشد می‌تواند واقعاً اتفاق بیفتد. این مبارزه احتمالاً توجه گسترده‌ای را به خود جلب و مبلغ قابل توجهی را برای امور خیریه جمع می‌کند.

در حالی که از طرف تایسون تأیید نشده که او کاملاً می‌خواهد در بازگشت خود با هالیفیلد مسابقه بدهد، اما گفته می‌شود که وی ایده مبارزه با ستاره راگبی نیوزیلند (سونی بیل ویلیامز) را به مبلغ 3 میلیون دلار رد کرده است و گفته که فقط در برابر "بوکسور واقعی" برمی‌گردد. از طرف دیگر هالیفیلد خود را در مبارزه با تایسون "برنده" خوانده، اگرچه اظهار داشت که وی بیشترین علاقه را به مسابقه با "ردیک بوو"، دیگر رقیب قدیمی داشته است.

تایسون در اوایل سال جاری در پادکست خود اشک ریخت و گفت که اکنون بدون این که مثل گذشته یک مبارز باشد، احساس "خالی بودن" می‌کند.

پیش بینی می‌شود که مسابقه این دو مشت زن  در 11 جولای و در کشور عربستان سعودی برگزار شود.

کد خبر 512142

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha