مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: با اتمام تنظیم تاکسی‌مترها مطابق نرخ‌های ۸۷ طی ۲۰ روز آینده، نظارت پلیس بر استفاده تاکسیرانان از تاکسی‌متر از ۱۵ خرداد آغاز می‌شود.

حسین تیموری، مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی با اعلام این خبر در گفت‌وگو با فارس با اشاره به افزایش مراکز تنظیم تاکسی‌متر ۲۱ هزار تاکسی گردشی در سطح شهر تهران، گفت: با توجه به فعالیت ۶ مرکز تنظیم تاکسی‌متر، به روز کردن تاکسی‌‌مترها طی ۲۰ روز آینده به پایان خواهد رسید. 

به گفته وی تاکسی‌متر ۱۰ هزار تاکسی سال گذشته به سیستم جدید مدار دار مجهز شده‌اند و به روز رسانی این تاکسی‌مترها در مدت زمان بسیار کم انجام می‌گیرد. به روز کردن تاکسی‌مترهای قدیم حداقل ۲۰ دقیقه زمان می‌برد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: بعد از تنظیم تاکسی‌متر از رانندگان تاکسی تعهدی در راستای استفاده از تاکسی‌مترها گرفته می‌شود. وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بر چسب نرخ‌های جدید داخل کلیه تاکسی‌ها نصب شده است.

تیموری با تأیید اظهارات رئیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، بر برخورد قانونی با تاکسیرانانی که از تاکسی‌متر استفاده نکنند، از ۱۵ خرداد تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد تاکسی‌های سبزی که به صورت گردشی و غیرقانونی در سطح شهر فعالیت می‌کنند، به شرکت‌های تحت پوشش آنها گزارش داده می‌شود تا با آن‌ها برخورد شود.

کد خبر 51416

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز