شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
۰ نفر

برخی رسانه‌ها مدعی شدند که حجت السلام و المسلمین قاضی منصوری پس از آنکه توسط پلیس محلی بازداشت و به مراجع قضائی رومانی معرفی شد، دادگاه تصمیم گرفت این متهم تا تاریخ ۲۰ تیرماه تحت شرایط خاصی آزاد باشد!

غلامرضا منصوری

به گزارش همسهری آنلاین به نقل از دیده بان ایران، برخی رسانه‌ها مدعی شدند که با تصمیم دادگاه بخارست، استرداد قاضی «غلامرضا منصوری» از رومانی تا تاریخ ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیرماه) به تعویق افتاد.

بنا به ادعای خبرنگار یکی از رادیوهای خارج از ایران در رومانی، پس از آنکه قاضی منصوری توسط پلیس محلی بازداشت و به مراجع قضائی رومانی معرفی شد، دادگاه تصمیم گرفت این متهم تا تاریخ ۲۰ تیرماه تحت شرایط خاصی آزاد باشد!

بر اساس این گزارش، حجت السلام غلامرضا منصوری حق خروج از رومانی را ندارد و تحت نظر پلیس به‌سر می‌برد. او در حال حاضر زندانی نیست و باید در صورت ضرورت به پلیس مراجعه کند.

دیروز هم رسانه‌ها به‌ نقل‌ از سعید منصوری که برادرزاده غلامرضا منصوری خوانده ‌شده ‌بود، نوشتند منصوری به سفارت ایران در رومانی سر زده اما وقتی حال‌اش به‌هم ریخته، با مقام‌های سفارت به بیمارستان رفته و آن‌جا از سوی پلیس رومانی بازداشت شده است. 

 اگر این ادعاها درست باشد، برخلاف خبرهای امروز، منصوری به پلیس بین‌الملل تحویل نشده و جز محدودیت‌های پروازها بابت کرونا، علت‌های دیگری هم برای عقب افتادن پرواز منصوری به سوی ایران وجود دارد.

 حتی برخی مفسران می‌گویند احتمال دارد منصوری برای پناهندگی درخواست بدهد. 

امروز، سخنگوی قوه‌قضائیه اعلام کرد اینترپل، پلیس بین‌الملل، منصوری را در رومانی بازداشت کرده و دو هفته ‌دیگر که محدودیت‌های پروازها برداشته‌ می‌شود به ایران برگردانده می‌شود. 

منصوری در پرونده فسادمالی در قوه‌قضایی، معروف به پرونده اکبر طبری متهم است به دریافت ۵۰۰ هزار یورو رشوه و گویا سال گذشته از ایران رفته است.

کد خبر 521278

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    0 0
    این پیشوند حجت الاسلام حتما باید برای یک دزد بیت المال بکار برده شود!!! عجب رورگاریست