زن جوانی که یک مرد را به قتل رسانده و با همدستی شوهرش جسد را دفن کرده بودند، پس از ۳ سال فرار دستگیر شدند.

دستگیری-زن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، در یکی از روزهای سرد پاییز سال ۹۶ خانواده ای با مراجعه به یکی از کلانتری‌های سقز خبر ناپدید شدن پدرشان به نام صادق ۴۱ ساله را که پارچه فروش دوره گرد بود، اطلاع دادند.

تیم ویژه ای از کارآگاهان تحقیقات خود را شروع کردند اما ردیابی ها با گذشت ۳ سال به نتیجه نرسید تا اینکه بیست و دوم خرداد امسال زنی با مراجعه به پلیس گفت: یکی از همسایه های ما که جمیله نام دارد و به تازگی از  عراق آمده اند برایم تعریف کرده که یک مرد بزاز را در سقز کشته است. به دنبال اظهارات عجیب این زن، کاراگاهان پلیس آگاهی شهر قدس، جمیله و  شوهرش عادل را بازداشت کردند. 

جمیله در اظهاراتش گفت: ما در سقز زندگی می کردیم. روز حادثه بزار محله به در خانه ما آمد که قسط ماهانه را بگیرد اما ناگهان وارد خانه شد و قصد تعرض به من را داشت که او را کشتم. بعد به شوهرم زنگ زدم و ماجرا را به  او گفتم. بعد هم جسد را با هم به بیابان های یک روستا در سقز بردیم و او را دفن کردیم.

من همسرم از ترس به عراق مهاجرت کردیم. دو سال در عراق زندگی کردیم تا اینکه بیماری کرونا باعث شد ما چند ماه پیش به ایران برگردیم. به شهر قدس آمدیم و یک خانه اجاره کردیم.

همسر این زن که شریک جرم او بود نیز در بازجویی ها گفت: می دانستم همسرم ناخواسته مرتکب این قتل شده و او هیچ تقصیری نداشته است.

به دنبال اظهارات تکان دهنده این زوج، آنها به اتهام قتل عمد بازداشت شدند و پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده بودند برای بازسازی صحنه جرم و سیر مراحل قانونی به اداره پلیس آگاهی سقز منتقل شدند.

کد خبر 522842

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha