مدیر برنامه‌های علیرضا قربانی از پایان تولید تازه‌ترین آلبوم این خواننده خبر داد و زمان انتشار آن را منوط به عادی شدن شرایط بازار عرضه محصولات موسیقایی در دوران پسا کرونا دانست.

عليرضا قرباني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سیدعلی رضوی تهیه‌کننده و مدیر برنامه‌های علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های این خواننده گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که از مدت‌ها پیش صورت گرفته بود، تازه‌ترین آلبوم قربانی مشتمل بر آثار منتخب این خواننده در پروژه «با من بخوان» پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد. در این آلبوم که تنظیم موسیقی آنها بر عهده حسام ناصری بوده آثار اجرا شده در پروژه «با من بخوان» به همراه تعدادی دیگر از آثار شنیده نشده قربانی در دسترس شنوندگان قرار می‌گیرد.

رضوی درباره تاریخ انتشار آلبوم جدید قربانی هم توضیح داد: تمامی مراحل مربوط به تولید آلبوم انجام گرفته و کار آماده انتشار است. اما به جهت قرار گرفتن در روزهای کرونایی و اینکه اصلاً شرایط مناسبی برای عرضه آلبوم در فرآیند نشر آثار موسیقایی وجود ندارد، ما در انتظار بهترین فرصت هستیم که بتوانیم آلبوم را در دسترس مخاطبان قرار دهیم.

پروژه «با من بخوان» دربرگیرنده آثاری چون «روزگار غریب»، «الله مزار»، «نیست شو»، «پل»، «بوی گیسو»، «عاشقانه نیست» و تعدادی دیگر است که مراحل تولید موسیقی آن سال ۹۷ آغاز شد.

کد خبر 523784

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha