دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

۳۳ تماشاگر نما که در جریان بازی پایانی فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی باعث اخلال در نظم ورزشگاه و تخریب خودروها شده بودند، بازداشت و ۲۱ نفر از آنها با قرار قانونی راهی زندان شدند.

حبیب هاشمی- بازپرس ویژه جرایم ورزشی- با بیان این خبر گفت: براساس گزارش مراجع انتظامی ۲۲ نفر از این افراد متهمند در جریان اهدای جوایز تیم برتر و بعد از بازی، باعث اخلال در نظم ورزشگاه شده و ۱۱ نفر از آنها نیز متهم به وارد آوردن خسارات جزئی و کلی به ۳۳ خودرو مستقر در ورزشگاه هستند که بیشتر این خودروها متعلق به خبرنگاران و عکاسان بود.

بازپرس شعبه اول دادسرای جرایم پزشکی تهران با بیان اینکه صبح دیروز برای تمامی متهمان قرار کفالت صادر شد و ۱۲ نفر از آنها با معرفی کفیل آزاد شدند، افزود: ۲۱ نفر دیگر که توانایی معرفی کفیل را نداشتند راهی زندان شدند.

هاشمی با اشاره به اینکه اکثر افرادی که به اتهام تخریب خودروهای مستقر در ورزشگاه بازداشت شده‌اند هواداران تیم سپاهان هستند، تصریح کرد: در حال حاضر رسیدگی به این پرونده در دادسرای جرایم پزشکی تهران ادامه دارد و این در حالی است که هنوز هیچکدام از مالکان خودروهای خسارت دیده شکایتی در این خصوص به دادسرا ارائه نداده‌اند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده‌ خودروهای خسارت دیده تنها با ارائه شکایت از سوی مالکان این خودروها امکان پذیر است از افرادی که گزارش اولیه خسارت به‌خودروی آنها، از سوی پلیس مستقر در ورزشگاه تنظیم شده، خواست برای شکایت به شعبه اول بازپرسی در دادسرای جرایم پزشکی تهران واقع در خیابان شهید مطهری مراجعه کنند.

کد خبر 52404

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز