معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: تکمیل اطلاعات متقاضیان ثبت‌نام شده در طرح ملی مسکن به صورت پیامکی که از تاریخ ۱۳ خردادماه آغاز شده و هم‌اکنون در حال انجام است، ساعت ۲۴ روز جمعه ۶ تیرماه پایان می‌یابد.

مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسن علیزاده اظهار کرد: با توجه به این‌که امکان ثبت‌نام برای شهر بیرجند در مرحله دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن مقدور نبود پیگیری‌های لازم توسط اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در دستور کار قرارگرفت و موفق به دریافت مجوز ثبت‌نام از وزارت راه و شهرسازی شدیم.

وی افزود: بنا بر اعلام معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و به منظور تسریع در انجام امور پالایش و انتخاب متقاضیان نهایی ثبت‌نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن، تکمیل اطلاعات متقاضیان ثبت‌نام شده به صورت پیامکی که از تاریخ ۱۳ خردادماه آغاز شده و هم‌اکنون در حال انجام است، ساعت ۲۴ روز جمعه ۶ تیرماه پایان می‌یابد.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی یادآور شد: این دسته از متقاضیان ضروری است ظرف مهلت تعیین‌شده با مراجعه به بخش ثبت‌نام در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن با مراجعه به نشانی http://tem.mrud.ir نسبت به تکمیل و بارگذاری اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

کد خبر 524328

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خراسان جنوبی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha