نسخه رایگان کتاب جنجالی و پرحاشیه «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» نوشته مشاور پیشین امنیت ملی آمریکا از سوی انتشارات سایمن اند شوستر در دسترس قرار گرفت.

کتاب جان بولتن

به گزارش همشهری آنلاین، «اتاقی که در آن اتفاق افتاد؛ خاطره‌ای از کاخ سفید» را جان بولتن نوشته که بیست و هفتمین مشاور امنیت ملی آمریکا بود و ۱۷ ماه از نزدیک با دانلد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا کار کرد. او پس از آنکه از کاخ سفید اخراج شد، شیوه‌ای دیگر در پیش گرفت و کوشید با افشاگری‌های خود به ترامپ نشان بدهد رئیس واقعی کیست.

کتاب ۵۹۲ صفحه‌ای «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» با نام اصلی The Room Where It Happened – A White House Memoir روایتی است از ۴۵۳ روز حضور بولتن در اتاقی که همه اتفاق‌های دوران ریاست جمهوری ترامپ در آن رخ داده است. این کتاب امروز سه‌شنبه ۲۳ ژوئن در آمریکا منتشر شد و گفته می‌شود سایمن اند شوستر در گام اول ۲۰۰ هزار نسخه از آن را روانه بازار کرده است.

برای خوانندگان و مخاطبان ایرانی شاید مهم‌ترین نکته کتاب تکرار شدن برخی نام‌ها در آن باشد. از جمله بخش‌هایی که مربوط به رهبر معظم انقلاب است و با کلیدواژه «خامنه‌ای» یا «رهبر عالی Supreme Leader» در کتاب آمده است، روحانی، ظریف، قاسم سلیمانی و شبیه آن.

شما می‌توانید نسخه اصلی کتاب «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» را از اینجا یا با کلیک کردن روی نام‌های فارسی و انگلیسی دریافت کنید و در آن دنبال کلیدواژه‌های محبوب‌تان بگردید. طبعا تمام روایت‌هایی که مشاور امنیت ملی ترامپ به ویژه از ایران و شخصیت‌های ایرانی ارائه داده، معتبر نیست و نمی‌توان به تمام آنها استناد کرد.

کد خبر 524754

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    23 1
    لطفاً کتاب « در آن اتاق اتفاق افتاد» بولتون رو با ترجمه فارسی ارائه دهید.
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    3 0
    به چنین کسی نمیتوان به هیچ وجه اعتماد کرد